loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام دلی  بیکلام,دانلود آهنگ Mp3 علیرضا طلیسچی بنام دلی ,دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام دلی  کیفیت 320,Download New Music,دانلود آهنگ نایاب,کد پیشواز ایرانسل علیرضا

حسین بازدید : 87 چهارشنبه 29 خرداد 1398

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام دلی  بیکلام,دانلود آهنگ Mp3 علیرضا طلیسچی بنام دلی ,دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام دلی  کیفیت 320,Download New Music,دانلود آهنگ نایاب,کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی بنام دلی  ,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ درخواستی,متن آهنگ علیرضا طلیسچی بنام دلی  ,کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی بنام دلی  ,دانلود ریمیکس علیرضا طلیسچی بنام دلی ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام دلی ,

 


دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام دلی

این که آغوش تو بی خطرترین جای زمینه

پای تو که در میون باشه من این جونو میذارم

من که بالاتر از این زندگی چیزی رو ندارم

من دلی دوست دارم به خدا ، خیلی دوست دارم به خدا

از این علاقه ی قلبی هیچی کم نشدا

من بگم حرفامو جز تو به کی ، همه ی زندگیم خودتی

منی که از توو خاک تو میرسم به خدا

دانلود ترانه دلی علیرضا طلیسچی با کیفیت 128 :: DOWNLOAD

دانلود ترانه دلی علیرضا طلیسچی با کیفیت 320 :: DOWNLOAD

 

منبع خوبان موزیک

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام دلی بیکلام دانلود آهنگ Mp3 علیرضا طلیسچی بنام دلی دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام دلی کیفیت 320 Download New Music دانلود آهنگ نایاب کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی بنام دلی دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ درخواستی متن آهنگ علیرضا طلیسچی بنام دلی کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی بنام دلی دانلود ریمیکس علیرضا طلیسچی بنام دلی دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام دلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو