loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ پیمان زارعی هنوزم بچه ای,    اهنگ پیمان زارعی,    دانلود اهنگ پیمان زارعی هنوز بچه ای,    پیمان زارعی چطوری تونستی, &n

حسین بازدید : 141 پنجشنبه 01 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ پیمان زارعی هنوزم بچه ای
,    اهنگ پیمان زارعی
,    دانلود اهنگ پیمان زارعی هنوز بچه ای
,    پیمان زارعی چطوری تونستی
,    دانلود اهنگ هنوزم بچه ای
,    متن اهنگ هنوزم بچه ای از پیمان زارعی
,    دانلود اهنگ هنوزم بچه ای که از من میگذری
,    دانلود آهنگ پیمان زارعی بی تو
,    اهنگ هنوزم بچه ای پیمان زارعی
,   

http://www.jenabmusic.com/76774/music-hanoozam-bachei.html

متن آهنگ پیمان زارعی هنوزم بچه ای

 

باز هوای تو هوایی کرده قلبمو نذاش بگم غرورم از پیشم نرو دیوونتم که

میخوامت هنوز تورو
هنوزم بچه ای که از من میگذری نمیفهمی همه دنیای منی هنوز کنارمی ولی فقط توو این عکس

نمیدونم چرا همش حواس من بهت هس
شبیه تو عزیز نمیشه دیگه واسم هیچکس من همه جوره پای تو بودم

هنوز کنارمی ولی فقط توو این عکس

نمیدونم چرا همش حواس من بهت هس
شبیه تو عزیز نمیشه دیگه واسم هیچکس من همه جوره پای تو بودم

تو حواست نیست زیر سقف خونه قلبم بی تو میگیره تو نباشی خونمون ساکتو دلگیره

فکر تو از توو سرم خوابمو میگیره

هنوزم بچه ای که از من میگذری نمیفهمی همه دنیای منی هنوز کنارمی ولی فقط توو این عکس

نمیدونم چرا همش حواس من بهت هس
شبیه تو عزیز نمیشه دیگه واسم هیچکس من همه جوره پای تو بودم

هنوز کنارمی ولی فقط توو این عکس

نمیدونم چرا همش حواس من بهت هس
شبیه تو عزیز نمیشه دیگه واسم هیچکس من همه جوره پای تو بودم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ پیمان زارعی هنوزم بچه ای اهنگ پیمان زارعی دانلود اهنگ پیمان زارعی هنوز بچه ای پیمان زارعی چطوری تونستی دانلود اهنگ هنوزم بچه ای متن اهنگ هنوزم بچه ای از پیمان زارعی دانلود اهنگ هنوزم بچه ای که از من میگذری دانلود آهنگ پیمان زارعی بی تو اهنگ هنوزم بچه ای پیمان زارعی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو