loading...

دانلود موزیک درخواستی

❤رفتنت برام ساده نیست ولی با تو نیومده به ما عاشقی❤ تو تو این رابطه ناقصی نگو اینکه چیکار کردی با من یادت نیس ❤دلم سنگه واسه تو واسه همینم نمیشورم گناهتو❤ همه چی بینمون باشه خب قبول چیزی نمیگم ❤بر

حسین بازدید : 291 سه شنبه 11 تیر 1398

❤رفتنت برام ساده نیست ولی با تو نیومده به ما عاشقی❤

تو تو این رابطه ناقصی نگو اینکه چیکار کردی با من یادت نیس

❤دلم سنگه واسه تو واسه همینم نمیشورم گناهتو❤

همه چی بینمون باشه خب قبول چیزی نمیگم

❤برو عشقم دوست داشتم دوست دارم ❤

دانلود آهنگ رفتنت برام ساده نیست علی اردوان

 

ولی پا میزارم رو احساسم

❤دلم میخواد خوبت باشم ولی دیوونه بازیات میاد یادم❤

برو عشقم دوست داشتم دوست دارم 

❤ولی پا میزارم رو احساسم❤

دلم میخواد خوبت باشم ولی دیوونه بازیات میاد یادم

 

پاپ ملو







برچسب ها دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ غمگین دانلود ریمیکس رفتنت برام ساده نیست ولی با تو نیومده به ما عاشقی دانلود آهنگ جدید رفتنت برام ساده نیست ولی با تو نیومده به ما عاشقی دانلود بهترین اهنگ متن آهنگ رفتنت برام ساده نیست ولی با تو نیومده به ما عاشقی دانلود آهنگ رفتنت برام ساده نیست ولی با تو نیومده به ما عاشقی دانلود موزیک دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک رفتنت برام ساده نیست ولی با تو نیومده به ما عاشقی Download New Music دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های نایاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو