loading...

دانلود موزیک درخواستی

مرو از من نگیر مرو جام جهانمنم آشوب تو تویی آرام جانز من آسان گذشت کنار تو زمان جانم جانلبم تشنه آن لب سیراب تو تو ماه قلبمی منم مهتاب توتو لبریزی ز من منم بی تاب تو جانم تودردانه دیووانه این خانه نیا

حسین بازدید : 69 سه شنبه 11 تیر 1398

مرو از من نگیر مرو جام جهان

منم آشوب تو تویی آرام جان

ز من آسان گذشت کنار تو زمان جانم جان

لبم تشنه آن لب سیراب تو تو ماه قلبمی منم مهتاب تو

تو لبریزی ز من منم بی تاب تو جانم تو

دردانه دیووانه این خانه نیامد رفت بر لب من خنده جانانه نیامد

وقتی سر تو بر سر این شانه نیامد دلم درد

من عاشق دیووانگی ام مست ترم کن

هستی من هستی و مرا باغور کن



خوش نیست نه احوال دلم بهترم کن باورم کن

تو حال ناب من نرو ای وای من خم موهای تو موج دریایی من

غمت بوسه زده به این لبهای من وای از من

تو را میخواهمت اگر پیشت کمم

منو عطر خیال به تو توو هر دمم

برای مردن از عشقت آماده ام ماتمم

دردانه دیووانه این خانه نیامد

رفت بر لب من خنده جانانه نیامد

وقتی سر تو بر سر این شانه نیامد دلم درد

من عاشق دیووانگی ام مست ترم کن

هستی من هستی و مرا باغور کن

خوش نیست نه احوال دلم بهترم کن باورم کن

 

 

پاپ ملو







برچسب ها دانلود موزیک دردانه از رضا نصیری دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ غمگین دانلود ریمیکس دردانه از رضا نصیری دانلود بهترین اهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید دردانه از رضا نصیری دانلود آهنگ متن آهنگ دردانه از رضا نصیری دانلود آهنگ دردانه از رضا نصیری Download New Music دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های نایاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو