loading...

دانلود موزیک درخواستی

  الهی به مستان الهی به مستان جام شهود به عقل آفرینان به عقل آفرینان بزم وجود به آنان که به آنان که بی باده مست آمدند ننوشیده می می پرست آمدند دلم مجمر آتش تور کن گلم ساقر آب انگور کن به ساقرکشا

حسین بازدید : 488 پنجشنبه 20 تیر 1398

 

الهی به مستان الهی به مستان جام شهود
به عقل آفرینان به عقل آفرینان بزم وجود
به آنان که به آنان که بی باده مست آمدند
ننوشیده می می پرست آمدند
دلم مجمر آتش تور کن گلم ساقر آب انگور کن
به ساقرکشان شراب ازل به میخوارگان می لمیزل
به عشقی که شد از ازل آشکار به حسنی که شد عشق را پرده دار
دلم مجمر آتش تور کن گلم ساقر آب انگور کن
در این حال مستی صفا کردم
تو را ای خدا من صدا کردم
از این روزگاری که من دیده ام
چه شبها خدایا خدا کردم
نهادم سر سجده بر خاکت
به درگاهت امشب دعا کردم
شرار عمر فانی من طلوع جاودان تویی تو

 

نشان ناتوانی من توان بی نشان تویی تو
تو شور عشقم داده ای مرا تو رسوا کرده ای
به کوی اهل دل مرا تو مست و شیدا کرده ای
کجا روم که چاره ساز ای خدا تویی
نیاز هر چه بی نیار ای خدا تویی

http://nakaman1.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ الهی به مستان جام شهود دانلود آهنگ الهی به مستان جام شهود الهه ترانه الهی به مستان جام شهود هایده الهی به مستان جام شهود مهستی الهی به مستان جام شهود لیلا فروهر دانلود اهنگ در این حال مستی صفا کردم از داریوش دانلود آهنگ مسبب داریوش کنسرت دانلود آلبوم مسبب داریوش 320 الهی به مستان میخانه ات هایده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو