loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ زل میزنی توی چشمام,    اهنگ امو باند زل که میزنی توی چشمم,    دانلود آهنگ زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم,    دانلود

حسین بازدید : 103 شنبه 22 تیر 1398



,    دانلود اهنگ زل میزنی توی چشمام
,    اهنگ امو باند زل که میزنی توی چشمم
,    دانلود آهنگ زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم
,    دانلود اهنگ زل میزنی توی چشمم رضا پناهی
,    زل که میزنی توی چشمم امو بند
,    دانلود اهنگ انقدر خوبی امو باند
,    آهنگ انقدر خوبی که حس میکنم تورو هرجا کنارم
,    دانلود اهنگ جدید امو باند بنام برف
,    متن اهنگ انقدر خوبی امو باند

,   

 

sakhamusic.ir/music-emo-band-enghadr-khoobi/

 

 

متن آهنگ امو باند انقدر خوبی
انقدر خوبی که فکرم همش هرجا که باشم به تو درگیره
دنیا توی دستامه وقتی میشم تو چشات خیره
تو این بی کسی قلبم ازت آرامش میگیره
انقدر خوبی که حس میکنم تورو هر جا کنارم
میدونی بی تو به این زندگی حسی ندارم
عشق من تورو بیشتر از اونیکه فکرشو میکنی دوست دارم
زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیل من تو هستی توی این دنیا
وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیش من باش تا نباشم تنها
انقدرچشمات پر از احساسه که دلم میمیره واسه یک لحظه دیدن تو
دریا توی چشمای تو خوابه ببین قلبم بی تابه واسه رسیدن تو
زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیل من تو هستی توی این دنیا
وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیش من باش تا نباشم تنها

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ زل میزنی توی چشمام اهنگ امو باند زل که میزنی توی چشمم دانلود آهنگ زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم دانلود اهنگ زل میزنی توی چشمم رضا پناهی زل که میزنی توی چشمم امو بند دانلود اهنگ انقدر خوبی امو باند آهنگ انقدر خوبی که حس میکنم تورو هرجا کنارم دانلود اهنگ جدید امو باند بنام برف متن اهنگ انقدر خوبی امو باند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو