loading...

دانلود موزیک درخواستی

      متن آهنگ دوست دارم از مسعود آتشین نیاد روزی خودتو توو دل یکی جا بذاری هانکنه که یکی بخواد با تو نه نمیذاری هاهرکی آخه یجوری حسوده خودت خوب میدونی هادوست دارم یدونه دیوونه به ه

حسین بازدید : 129 سه شنبه 25 تیر 1398

 

 

 

متن آهنگ دوست دارم از مسعود آتشین

نیاد روزی خودتو توو دل یکی جا بذاری ها
نکنه که یکی بخواد با تو نه نمیذاری ها
هرکی آخه یجوری حسوده خودت خوب میدونی ها
دوست دارم یدونه دیوونه به هیچ کسی نکی ها

فکر کردی که میذارم ببینن نمیذارم
از همه دنیا من به تو علاقه دارم
با توام تا همیشه باشه حرفم کلیشه

 

اما واسم توو دنیا هیچ کسی تو نمیشه

دوست دارم منه احساسی تو هم حساسی
میخوامت بی رودربایستی، دوست دارم دل بهت گیره
بی تو میمیره میدونی از همه سیره

تکست آهنگ دوست دارم از مسعود آتشین


قلب من مال تو باشه تا ابد دلم قید همه رو غیر تو زد
زنده ام با تو که عشقی واسم از همه غیر تو پرته حواسم
مثل تو آخه کی هست واسه من که یکی هست
دل بهت وصله چون که توو چشات زندگی هست
شال آبی تو وا کن باز موهاتو رها کن
توو همین حال خوبت اسممو هی صدا کن

دوست دارم منه احساسی تو هم حساسی
میخوامت بی رودربایستی، دوست دارم دل بهت گیره
بی تو میمیره میدونی از همه سیره

 

منبع - بالموزیک

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز مسعود آتشین به نام دوست دارم ایرانسل دانلود ریمیکس مسعود آتشین به نام دوست دارم دانلود آهنگ مسعود آتشین به نام دوست دارم با کیفیت 320 متن آهنگ مسعود آتشین به نام دوست دارم دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز مسعود آتشین به نام دوست دارم همراه اول دانلود آهنگ مسعود آتشین به نام دوست دارم دانلود آهنگ جدید مسعود آتشین به نام دوست دارم دانلود آهنگ مسعود آتشین به نام دوست دارم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو