loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دانلود آهنگ عاشق کش از مجتبی جعفری آه ای بارون نمیدونه که دلم تنگه سر اون توی دلم جنگه داد بیداد گر از این دل نرود مهرش نشود سهم کسی عشقش بد کردی دلبر به دلم گر نظرت نیست با من بروی میبری آر

حسین بازدید : 45 پنجشنبه 27 تیر 1398

 

دانلود آهنگ عاشق کش از مجتبی جعفری

آه ای بارون نمیدونه که دلم تنگه سر اون توی دلم جنگه
داد بیداد گر از این دل نرود مهرش نشود سهم کسی عشقش

بد کردی دلبر به دلم گر نظرت نیست با من
بروی میبری آرام جانم منه بی تو به خدا حیرانم
مست چشمانت شده عاشق کش و من دیووانم
همه میگن به تو من بیمارم روز و شب زین غم تو گریانم

تکست آهنگ عاشق کش از مجتبی جعفری


 

 

دلی که از دلم گذشت دلم از اون که برنگشت
روانه میشوم به سویش، گر از دلم حذر کند
بدون من سفر کند جدا نمیشوم ز بویش

بد کردی دلبر به دلم گر نظرت نیست با من
بروی میبری آرام جانم منه بی تو به خدا حیرانم
مست چشمانت شده عاشق کش و من دیووانم
همه میگن به تو من بیمارم روز و شب زین غم تو گریانم

 

 

دانلود آهنگ جدید مجتبی جعفریبه نام عاشق کش
Download NewSong By Mojtaba Jafari Called ashegh kosh

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.27 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (8.11 مگابایت)

 

منبع - بالموزیک

 

 

 

 

 

 

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز عاشق کش از مجتبی جعفری همراه اول متن آهنگ عاشق کش از مجتبی جعفری دانلود آهنگ جدید عاشق کش از مجتبی جعفری کد آهنگ پیشواز عاشق کش از مجتبی جعفری ایرانسل دانلود آهنگ عاشق کش از مجتبی جعفری با کیفیت 320 دانلود ریمیکس عاشق کش از مجتبی جعفری دانلود آهنگ دانلود آهنگ عاشق کش از مجتبی جعفری دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ عاشق کش از مجتبی جعفری با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو