loading...

دانلود موزیک درخواستی

    دانلود آهنگ جان جانانم از مازیار محیاپور چشمان اهورایت تیمار توام یار لعل لبت حلوی شکر قند من ای یار آن سوی غزل موی تو است دلبر جانان گیسو نده بر باد که باد میدهی ما را شرح به توصیف

حسین بازدید : 107 پنجشنبه 27 تیر 1398

 

 

دانلود آهنگ جان جانانم از مازیار محیاپور

چشمان اهورایت تیمار توام یار
لعل لبت حلوی شکر قند من ای یار
آن سوی غزل موی تو است دلبر جانان
گیسو نده بر باد که باد میدهی ما را

شرح به توصیف تو و روی تو هستم
زخمی کمان از پس ابروی تو هستم
دیووانته چه کردی که دلم مستو خراب است
از روی تو و موی تو و کوی تو مستم

تکست آهنگ جان جانانم از مازیار محیاپور


 

 
تو جان جانان منی سر و سامان منی
سرو بستان منی جانانم
شراب چند ساله من توی زُر خالص من
دین من و حاصل من جانانم

من بنده نواز شهر چشمان توام یار
آواز شو من زمزمه ساز توام یار
دیووانه و سرگشته بیمار تاوم یار
آغاز شو من غصه دیدار توام یار

تو جان جانان منی سر و سامان منی
سرو بستان منی جانانم
شراب چند ساله من توی زُر خالص من
دین من و حاصل من جانانم

 

دانلود آهنگ جدید مازیار محیاپوربه نام جان جانانم
Download NewSong By Maziyar Mahyapour Called jane jananam

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.61 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (6.44 مگابایت)

 

 

منبع - بالموزیک

 







برچسب ها متن آهنگ جان جانانم از مازیار محیاپور دانلود آهنگ جان جانانم از مازیار محیاپور دانلود آهنگ جدید جان جانانم از مازیار محیاپور کد آهنگ پیشواز جان جانانم از مازیار محیاپور ایرانسل کد آهنگ پیشواز جان جانانم از مازیار محیاپور همراه اول دانلود ریمیکس جان جانانم از مازیار محیاپور دانلود آهنگ جان جانانم از مازیار محیاپور با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جان جانانم از مازیار محیاپور با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو