loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ رگ بارون از احمد سلو,    فول البوم احمد سلو,    دانلود اهنگ احمد سلو بارون,    اهنگ های قدیمی بهزاد پکس و احمد سلو,  

حسین بازدید : 31 یکشنبه 25 اسفند 1398

,    متن اهنگ رگ بارون از احمد سلو
,    فول البوم احمد سلو
,    دانلود اهنگ احمد سلو بارون
,    اهنگ های قدیمی بهزاد پکس و احمد سلو
,    اهنگ های احمد سلو
,    متن آهنگ
,   

متن آهنگ رگ بارون از احمد سلو

من رگ بارون و زدم وقتی چشام بارونی شد
وقتی شلوغی دلت درگیر بی قانونی شد
من رگ بارون و زدم خبر نداری میدونم
میخوام فراموشت کنم نمیتونم نمیتونم

سرگرم هرچی بودی باش انگار مزاحمت شدم
ببخش اگه میخواستمت ببخش که عاشقت شدم
عین خیالتم نبود وقتی غرور من شکست
وقتی یکی شبیه من اومد و به دلت نشست
من رگ بارونو زدم وقتی چشام بارونی شد
وقتی شلوغی دلت درگیر بی قانونی شد
من رگ بارونو زدم خبر نداری میدونم
می خوام فراموشت کنم نمی تونم نمی تونم

جدایی سخته باورش این روزا عادتم شده
تنها رفیق این شبام تیک تیک ساعتم شده
من رگ بارونو زدم تا از خیال من بری
فکر نمیکردم که به یک نگاه تازه تن بدی
من رگ بارونو زدم وقتی چشام بارونی شد
وقتی شلوغی دلت درگیر بی قانونی شد







برچسب ها متن اهنگ رگ بارون از احمد سلو فول البوم احمد سلو دانلود اهنگ احمد سلو بارون اهنگ های قدیمی بهزاد پکس و احمد سلو اهنگ های احمد سلو متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو