loading...

دانلود موزیک درخواستی

  با خودم بدون تو چیکار کنم میدونم چی پیشرومونه ولی چجوری باید ازش فرار کنم هرچی که پشت سرت یه روز شکست ساختنش شاید یه عمر طول بکشه گاهی هر کاری کنی فایده ای نداره مثه اولش نمیتونه بشه هر

حسین بازدید : 33 جمعه 28 تیر 1398

 

با خودم بدون تو چیکار کنم

میدونم چی پیشرومونه ولی

چجوری باید ازش فرار کنم

هرچی که پشت سرت یه روز شکست

ساختنش شاید یه عمر طول بکشه

گاهی هر کاری کنی فایده ای نداره

مثه اولش نمیتونه بشه

هر دفعه برای رو به رو شدن با قلبم

 

دنبال اونی که میشناختم ازت میگردم

رو به روی من یه تصویر هزار تیکه شدست

که با هر بار رفتنت یه تیکه شو گم کردم

♫♫♫

هر دفعه غریبه تر می بینمت تو چجوری این همه عوض شدی

با کی دارم اشتباه میگیرمت

هرچی که پشت سرت یه روز شکست

ساختنش شاید یه عمر طول بکشه

گاهی هر کاری کنی فایده ای نداره

مثه اولش نمیتونه بشه

 

https://musicset.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها متن آهنگ گاهی هرکاری کنی فایده ای نداره کد آهنگ پیشواز گاهی هرکاری کنی فایده ای نداره همراه اول دانلود آهنگ گاهی هرکاری کنی فایده ای نداره دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید گاهی هرکاری کنی فایده ای نداره کد آهنگ پیشواز گاهی هرکاری کنی فایده ای نداره ایرانسل دانلود ریمیکس گاهی هرکاری کنی فایده ای نداره دانلود آهنگ گاهی هرکاری کنی فایده ای نداره با کیفیت 320 دانلود آهنگ گاهی هرکاری کنی فایده ای نداره با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو