loading...

دانلود موزیک درخواستی

      متن آهنگ جدید امیر علی اهل ریسکم بی خیاله منو روزایه بدم گوله دنیا رو نخور میرسه روزایه خوبم واسه من حرصه فردا رو نخور میرسه روزی که من میخندم تو عقب میمونی میرسم به

حسین بازدید : 67 جمعه 28 تیر 1398

 

 

 

متن آهنگ جدید امیر علی اهل ریسکم

بی خیاله منو روزایه بدم گوله دنیا رو نخور میرسه روزایه خوبم واسه من حرصه فردا رو نخور
میرسه روزی که من میخندم تو عقب میمونی میرسم به اوجه آسمونو تو یه وجب میمونی
هی نزن تو سرم کارامو اهل ریسکم آخه میگی عاشقی ولی اینجور نیست بچه نیستم آخه
میگی دنیاتو گذاشتی پای من دنیای چینی تو من یه دنیا مترجم میخوام آخه چی میگی تو

شعر آهنگ جدید امیر علی اهل ریسکم

 

برو بودنه تو حاله منو بدتر میکنه میدونم حضور تو دنیامو پر پر میکنه
برو این روزایه سردمو بذار ماله خودم برو یه ساده پیدا کن بگو عاشق شدم
هی نزن تو سرم کارامو اهل ریسکم آخه میگی عاشقی ولی اینجور نیست بچه نیستم آخه
میگی دنیاتو گذاشتی پای من دنیای چینی تو من یه دنیا مترجم میخوام آخه چی میگی تو

هی نزن تو سرم کارامو اهل ریسکم آخه میگی عاشقی ولی اینجور نیست بچه نیستم آخه
میگی دنیاتو گذاشتی پای من دنیای چینی تو من یه دنیا مترجم میخوام آخه چی میگی تو

 

منبع جناب موزیک

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ امیر علی اهل ریسکم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید امیر علی اهل ریسکم دانلود آهنگ امیر علی اهل ریسکم با لینک مستقیم دانلود آهنگ امیر علی اهل ریسکم دانلود آهنگ متن آهنگ امیر علی اهل ریسکم کد آهنگ پیشواز امیر علی اهل ریسکم همراه اول دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز امیر علی اهل ریسکم ایرانسل دانلود ریمیکس امیر علی اهل ریسکم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو