loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام سقوطوقتی از اول قصهاون نگاهم سردو بی حسهاون نگاهی که ازت سیره باز داره از زندگیت میرهباز داره که میره که تنها شیکه زندونی غم باشیمن پشیمونم ولی بازمخودم با تنهایی میساز

حسین بازدید : 46 چهارشنبه 02 مرداد 1398



متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام سقوط

وقتی از اول قصه

اون نگاهم سردو بی حسه

اون نگاهی که ازت سیره باز داره از زندگیت میره

باز داره که میره که تنها شی

که زندونی غم باشی

من پشیمونم ولی بازم

خودم با تنهایی میسازم

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی



واسه تو تازگی داره

واسه من عاقبت کاره

بایـد عادت کنم با حالو روزم

من این روزا رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه

پشیمونم ولی بر نمیگردم

باید عادت با حالو روزم من این روزا رو آسون سر نکردم میدونم این جدایی اشتباهه

پشیمونم ولی برنمیگردم

من اگه میگم که دارم میرم اخه از دست تو دلگیرم زندیگمون مثل زندونه

پس دیگه حرفی نمیونه تو همون کوچه بن بستی

که میگفتی تا تهش هستی

تو سقوطو یاد من دادی که الان از چشامو افتادی

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی واسه تو تازگی داره واسه من عاقبت کاره

باید عادت کنم با حالو روزم من این روزا رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

باید عادت کنم با حالو روزم من این روزا رو آسون سر نکردم میدونم این جدایی اشتباهه

پشیمونم ولی برنمیگردم






منبع نیوسانگ







برچسب ها دانلود آهنگ رامین بی باک بنام سقوط دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام سقوط دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ رامین بی باک بنام سقوط با کیفیت 320 دانلود آهنگ رامین بی باک بنام سقوط با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز رامین بی باک بنام سقوط همراه اول کد آهنگ پیشواز رامین بی باک بنام سقوط ایرانسل متن آهنگ رامین بی باک بنام سقوط دانلود ریمیکس رامین بی باک بنام سقوط
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو