loading...

دانلود موزیک درخواستی

  آی خدای مهربون عاشق نوازه ‎آی غم بیچارگان را چاره سازه ‎خودش میدونه چون تنهای تنهاست ‎که تنهایی بلای جان گدازه ‎عزیز بشین به کنارم ‎زعشقت بی قرارم  ‎جون تو ط

حسین بازدید : 169 دوشنبه 07 مرداد 1398

 

آی خدای مهربون عاشق نوازه

آی غم بیچارگان را چاره سازه

خودش میدونه چون تنهای تنهاست

که تنهایی بلای جان گدازه

عزیز بشین به کنارم

زعشقت بی قرارم

 

جون تو طاقت ندارم

حالا مرو از کنارم

حالا مرو از کنارم

به خدا دوستت می دارم

به خدا دوستت می دارم

سر کوه بلند تا کی نشینم

عزیز بشین به کنارم

که لاله سرزنه گل را بچینم

عزیز بشین به کنارم

گل سرخ و سفید ورهم تنیده

عزیز بشین به کنارم

نمی دونم کدوم گل را بچینم

عزیز بشین به کنارم

عزیز بشین به کنارم

زعشقت بی قرارم

جون تو طاقت ندارم

حالا مرو از کنارم

حالا مرو از کنارم

به خدا دوستت می دارم

به خدا دوستت می دارم

چنون که می روی هموار و هموار

عزیز بشین به کنارم

نمی ترسی که بر پایت خوره خار

عزیز بشین به کنارم

اگر خاری خوره سوزن ندارم

عزیز بشین به کنارم

به مژگون برکنم ای جون غمخوار

عزیز بشین به کنارم

عزیز بشین به کنارم

زعشقت بی قرارم

جون تو طاقت ندارم

حالا مرو از کنارم

حالا مرو از کنارم

به خدا دوستت می دارم

به خدا دوستت می دارم

گل سرخ و سفیدم دسته دسته

عزیز بشین به کنارم

میون سنگ مرمر ریشه بسته

عزیز بشین به کنارم

الهی بشکنه اون سنگ مرمر

عزیز بشین به کنارم

که یار نازنین تنها نشسته

عزیز بشین به کنارم

عزیز بشین به کنارم

زعشقت بی قرارم

جون تو طاقت ندارم

حالا مرو از کنارم

حالا مرو از کنارم

به خدا دوستت می دارم

به خدا دوستت می دارم

به خدا دوستت می دارم

 

منبع طرفداری








برچسب ها اهنگ عزیزم بهلولیم بهلولیم عزیزم بهلولیم بهلولیم ای یارگل من دانلود آهنگ عزیزم بهلولی ام دانلود آهنگ ای یار گل من دانلود اهنگ بهلولیم عزیزم بهلولیم دانلود آهنگهای mp3 دانلود آهنگ عزیز بشینه کنارم با کیفیت 320 دانلود اهنگ عزیز جون جیگر جون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو