loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ دیگه نمیتونم توروببینمت یه باردیگه توروببوسمت,    دانلود آهنگ دیگه نمیتونم تورو ببینمت از نسیم,    دیگه نمیتونم تورو ببینمت نسیم, &nb

حسین بازدید : 2085 یکشنبه 20 مرداد 1398


,    دانلود اهنگ دیگه نمیتونم توروببینمت یه باردیگه توروببوسمت
,    دانلود آهنگ دیگه نمیتونم تورو ببینمت از نسیم
,    دیگه نمیتونم تورو ببینمت نسیم
,    اهنگ دیگ نمیتونم تورو ببینمت یبار دیگ تورو ببوسمت
,    دانلود آهنگ دیگه نمیتونم تورو ببینمت از سوده
,    دیگ نمیتونم تورو ببینمت دیگ نمیتونم تورو ببوسمت
,    دانلود آهنگ دیگه نمیتونم تورو ببینمت یبار دیگه تورو ببوسمت
,    دانلود کلیپ دیگه نمیتونم تورو ببینمت
,    کد پیشواز دیگه نمیتونم تورو ببینمت

http://nakaman1.ir

ديگه نميتونم تورو ببينمت

يه بار ديگه تو رو ببوسمت

ديگه نميتونم آروم بگيرم

آخه بي تو وای من ميميرم

آره عشقم بی تو ميميرم ..

آهنگ دیگه نمیتونم از شاهین خسرو آبادی

آخه چقدر ميگفتم دوست دارم

ولي باورت نشد عشق من

حالا چيكار كنم با اين همه غم دارم

ميميرم بي تو عشق من

آره عشقم بی تو ميميرم

دکلمه

آره برس بداد من كه بي تو دارم ديوونه ميشم آخه من دوست دارم

 نمي تونم از تو بگذرم بگو چيكار كنم با اين غم ..

آهنگ دیگه نمیتونم از شاهین خسرو آبادی

چه طور دلت اومد اشكمو در بياری

چطور دلت اومد كه تنهام بذاری

 چرا می گفتي آخه دوسم داری

تو كه می خواستي منو جا بذاری

بري ميونه غمهام بذاري وای

آخه چقدر میگفتم دوست دارم

ولی باورت نشد عشق من

حالا چیکار کنم با این همه غم

دارم میمیرم بی تو عشق من

آره عشقم بی تو میمیرم

 

دانلود آهنگ 







برچسب ها دانلود اهنگ دیگه نمیتونم توروببینمت یه باردیگه توروببوسمت دانلود آهنگ دیگه نمیتونم تورو ببینمت از نسیم دیگه نمیتونم تورو ببینمت نسیم اهنگ دیگ نمیتونم تورو ببینمت یبار دیگ تورو ببوسمت دانلود آهنگ دیگه نمیتونم تورو ببینمت از سوده دیگ نمیتونم تورو ببینمت دیگ نمیتونم تورو ببوسمت دانلود آهنگ دیگه نمیتونم تورو ببینمت یبار دیگه تورو ببوسمت دانلود کلیپ دیگه نمیتونم تورو ببینمت کد پیشواز دیگه نمیتونم تورو ببینمت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو