loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد  ,دانلود آهنگ بیکلام پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد  ,متن آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پشت دیوار د

حسین بازدید : 236 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398

متن آهنگ پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد  ,دانلود آهنگ بیکلام پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد  ,متن آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد  با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد  ,دانلود آهنگ جدید پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد ,Download Music,

پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد

یه صدای آشنا از تو کوچه ها میاد

یه صدای پا میاد یه صدای پا میاد

نفسم راهشو گم کرده تو سینه

چشم من یه سایه رو دیوار می بینه

صدای تیک تیک قلبم نمی ذاره

صدای پاهاش توی گوشام بشینه

اونجا کیه کیه ؟

پشت دیوار کیه؟

 

سایه شو من می بینم

شاید خواب می بینم

برگشته پیش من

امید آخرینم

اگه اون که گم شده یه روزی پیدا بشه

قفل زندون دلم با کلیدش وا بشه

همه خوبی هارو همراش میاره

دست خوبشو تو دستام میذاره







برچسب ها متن آهنگ پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد دانلود آهنگ بیکلام پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد کد آهنگ پیشواز ایرانسل پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد متن آهنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد دانلود آهنگ جدید پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد دانلود آهنگ جدید ایرانی پشت دیوار دلم یه صدای پا میاد Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو