loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ محلی بوشهری دیگه ناشم به کلعه,    دیگه نمیشم به کلعه,    دانلود آهنگ غلامرضا وزان,    دیگه ناشم به کلعه معنی,  &n

حسین بازدید : 290 چهارشنبه 30 مرداد 1398

,    دانلود آهنگ محلی بوشهری دیگه ناشم به کلعه
,    دیگه نمیشم به کلعه
,    دانلود آهنگ غلامرضا وزان
,    دیگه ناشم به کلعه معنی
,    دانلود آلبوم غلامرضا وزان بنام هله مالی
,    دانلود آهنگ های محلی بوشهری
,    دانلود اهنگ خیام خوانی
,    اهنگ اندن بهار غلامرضا وزان
,    دانلود آهنگ بندری بوشهری

 

 

دیگه ناشم به کعله

دیگه به قلعه نمیرم

دیگه نمیشم به کعله

نه ناشم به کعله

نه دیگه به قلعه نمیرم

کعله دیگه جی مو نبو

قلعه دیگه جای من نیست

ای ره دیگه ری مو نبو

این راه دیگه راه من نیست

حرفی دیگه شی مو نبو

دیگه با من حرفی نباشه

دیگه ناشم به کله

دیگه به قلعه نمیرم

دیگه نمیشم به کعله

نه ناشم به کعله

عشق مو اسب بورمن

متن ترانه محلی بوشهری دیگه ناشم به کله

کعله دیگه چو گورمن

قلعه دیگه مثله گور من است

برنو کر غرورمن

دیگه ناشم به کله

دیگه نمیشم به کله

نه ناشم به کله

بیو بیشیم تنگ تکو

مو تش بارم تو تنباکو

من آتیش (ذغال) میارم تو تنباکو

قیلون چاق زنکو

قلیون چاق آن زن

دیگه ناشم به کله

دیگه نمیشم به کله

نه ناشم به کله

خین مو خین جت بیدن

کله لوکی موش دزیدن

قلعه احشام منو دزدیده

بس که مو کارم کشیدن

از بس که من کار کردم

دیگه ناشم به کله

دیگه نمیشم به کله

نه ناشم به کله

شوم مو نون و جو بیدن

شام من نون و جو بوده

ری سرم افتو بیدن

روی سرم آفتاب بوده

بار و بنم گرو بیدن

دیگه ناشم به کله

دیگه به قلعه نمیرم

دیگه نمیشم به کله

دیگه به قلعه نمیرم

نه ناشم به کله

دیگه به قلعه نمیرم

 

http://alamusic.ir

 

دانلود آهنگ

 

 

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ محلی بوشهری دیگه ناشم به کلعه دیگه نمیشم به کلعه دانلود آهنگ غلامرضا وزان دیگه ناشم به کلعه معنی دانلود آلبوم غلامرضا وزان بنام هله مالی دانلود آهنگ های محلی بوشهری دانلود اهنگ خیام خوانی اهنگ اندن بهار غلامرضا وزان دانلود آهنگ بندری بوشهری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو