loading...

دانلود موزیک درخواستی

یه قاب عکس کنج اتاقم چندتا شمع با پاکت عقابم جز تو چیزی نمیاد به یادم آخه این همه بدی نمیاد به آدم حال داری کمی مرور کنیم با هم پس بیا بذار مرور کنیم با غم بگردیم به چندسال قبل با اینکه سخته واسه ا

حسین بازدید : 115 سه شنبه 05 شهریور 1398

یه قاب عکس کنج اتاقم چندتا شمع با پاکت عقابم

جز تو چیزی نمیاد به یادم آخه این همه بدی نمیاد به آدم

حال داری کمی مرور کنیم با هم پس بیا بذار مرور کنیم با غم

بگردیم به چندسال قبل با اینکه سخته واسه امثال من

زنگ زدی گفتی کافه ی قدیمی پنج دقیقه دیر کنی کافیه نبینیم

شل شدم گفتم چی شده عشقم گفتی پشت تلفن بهتره قافیه نچینیم

گفتی زود بیا که کلی کار دارم حرف زدی مث کولیا با من

یه جورایی به جنون رسوندی تو منو گفتی بیا منم رسوندم خودمو

گرفتی فنجونو بالا دستتو آروم میکردی پلکاتو باز و بسته

یادمه به فنجونت لب نمیزدی و واسه چند دقیقه اصن هیچی حرف نمیزدی

ترکید بغضت آروم آروم میبارید از چشمت دیگه بارون خانوم

شکستم دیگه آروم داغون وقتی دیدم میری تو با اون

text-ahang.rozblog.com

دوباره منو غم پاییز دوباره مردی که سر حال نیس

دوباره من دوباره غم دوباره کم میارم از عشقی که دیگه سر پا نیس

دوباره منو غم پاییز دوباره مردی که سر حال نیس

دوباره من دوباره غم دوباره کم دوباره کم....

 

از پشت شیشه دیدم واقعا رفتی و تنهام گذاشتی منو با غم تو سختی و

فک مکیردی واقعا سخت نی و د لامصب چرا واقعا رفتی

نمیدونم کدوم فصل سال بود فقط میدونم گذشت و رفت سه سال زود

از اون روز دیگه همیشه پاییزه تنها غمتِ که بهم همیشه پا میده

تو رفتی و رفت حس با تو اینجوری تموم شد آخر غصه با تو

ببخشید انگاری اشتباه شد گرفتم گردن تنهایی اشتباتو

خوش میگذرونی شبا با اونو و خوش میگذرونه واسم شب و بارون

مطمئانا یه روز میذارمت کنار گرفته جاتو الان یه پاکت سیگار

باز امشبم بیدار بازم منو سیگار بازم در و دیوار و تنهایی با گیتار

باز امشبم بیدار باز امشبم بی حال بگو اصلا تو منو یادت میاد

 

دوباره منو غم پاییز دوباره مردی که سر حال نیس

دوباره من دوباره غم دوباره کم میارم از عشقی که دیگه سر پا نیس

دوباره منو غم پاییز دوباره مردی که سر حال نیس

دوباره من دوباره غم دوباره کم دوباره کم....

 

الان چند سالیه میگذره و دیدمت تو پیاده رو کالسکه بود دستت کنارتم همون یارو

خوش بودین و خرم و میخندیدین با هم شما خرید بودین میرفتین پیاده راهو با هم

کلامو میدم پایین نشناسی منو میدونم روی زندگیت حسابی حساسی الان بهتره نبینی منو

نبینیم همو... نمیخوام ببینیم دیگه همدیگرو...

هی زمان داره میره منم یه پسر جَوون که حسابی پیره

یه عاشق از عشقش سیره و تبریک تو مامان شدی دیگه

 

دوباره منو غم پاییز دوباره مردی که سر حال نیس

دوباره من دوباره غم دوباره کم میارم از عشقی که دیگه سر پا نیس

دوباره منو غم پاییز دوباره مردی که سر حال نیس

دوباره من دوباره غم دوباره کم دوباره کم....







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو