loading...

دانلود موزیک درخواستی

    خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی خاکت به سر که سرو رعنامو گرفتی باشه دنیا می افتم از پا باشه دنیا باشه دنیا دشمنا کنن تماشا باشه دنیا باشه دنیا پسرم شد ارباً اربا باشه دنیا باشه دنی

حسین بازدید : 103 چهارشنبه 13 شهریور 1398

 

 

خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی

خاکت به سر که سرو رعنامو گرفتی

باشه دنیا می افتم از پا باشه دنیا باشه دنیا

دشمنا کنن تماشا باشه دنیا باشه دنیا

پسرم شد ارباً اربا باشه دنیا باشه دنیا

کشتنش گرگای صحرا باشه دنیا باشه دنیا

باشه ببین میپیچه اکبر توی خونش

 

باشه ببین داره یه بابا میبینه داغ جوونش

ای بی وفا زمونه اکبر من جوونه

از داغ تو دارم علی از پا میشینم

پاشو بابا من باورم نمیشه چی دارم میبینم

پا نکش به روی خاکا پاشو بابا پاشو بابا

کوری چشمای دنیا پاشو بابا پاشو بابا

وای من بیچاره لیلا پاشو بابا پاشو بابا

اومدن کمک جوونا پاشو بابا پاشو بابا

پاشو علی بریم به خیمه نازنینم

پاشو علی یه بار دیگه قد و بالاتو ببینم

ای بی وفا زمونه اکبر من جوونه

ای جون من جوون من جوونی من علی اکبر

رحمی بکن به قامت کمونی من علی اکبر

اینقدر نزن تو پرپر علی اکبر علی اکبر

میکشی منو تو آخر علی اکبر علی اکبر

زدنت تموم لشکر علی اکبر علی اکبر

پاره تن پاشیده پیکر علی اکبر علی اکبر

پاشیدی و پاشیده از هم جیگر من

خاکت به سر دنیای نامرد چی آوردی به سر من

ای بی وفا زمونه اکبر من جوونه

 

منبع ناکامان

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 







برچسب ها متن نوحه خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم دانلود مداحی خوشکل خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم دانلود مداحی صوتی خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم دانلود مداحی دانلود مداحی خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم صوتی دانلود مداحی خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم دانلود سینه زنی خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم دانلود مداحی زیبا خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم متن مداحی خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم دانلود خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم متن خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم شعر مداحی خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم دانلود صوتی خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم دانلود مداحی خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم mp3 شعر نوحه خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم دانلود نوحه کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم دانلود نوحه خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم کد آهنگ پیشواز خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم همراه اول دانلود خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی جواد مقدم مداحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو