loading...

دانلود موزیک درخواستی

X شعر مداحی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X دانلود مداحی صوتی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X کد آهنگ پیشواز می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم همراه اول X کد

حسین بازدید : 284 پنجشنبه 21 شهریور 1398
X شعر مداحی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X دانلود مداحی صوتی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X کد آهنگ پیشواز می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم همراه اول X کد آهنگ پیشواز ایرانسل می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X دانلود می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X دانلود نوحه X دانلود مداحی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم صوتی X دانلود نوحه می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X دانلود مداحی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X شعر نوحه می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X متن نوحه می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X دانلود سینه زنی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X دانلود مداحی زیبا - می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X دانلود مداحی خوشکل می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X دانلود مداحی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم mp3 X دانلود می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم مداحی X دانلود مداحی X متن می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X متن مداحی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم X دانلود صوتی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم

 

 

می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم
بیام به حرم آقا جون کنار ضریح بشینم
بیام به ضریح عباس بشه که دخیل ببندم
بگم که چه حالی دارم دلمو ز دنیا کندم
به خدا قسم که دلم پر می گیره همش به سمت حرم
منمو این احساس من و این دل خون و چشمای ترم
خاک پاتم آقا بذار منتی آقا جون تو به سرم
به خدا قسم که دلم پر می گیره همش به سمت حرم
منم این احساس من و این دل خون و چشمای ترم
خاک پاتم آقا منتی بذار آقا جون تو به سرم
+++++++++++++
یه نگاه به کودکانو یه نگاه به چشم گریون
یه نگاه به لب تشنه که شدن همه پریشون
اگه که دلی بگیره دل آسمون می گیره
قلب کوچک رقیه از بی بابایی میمیره
اگه خیمه ها بسوزن دل زینبم می سوزه
هنوزم امیدی داره چشماشو به در بدوزه
با این که میدونه پرپر شده گلای امیدش
کاروان به راه افتادو و نعش داداشو ندیدش
همه امیدم ببین عاشقت شدم میمرم برات
از بچگی هستم دیوونه کربلات منم خاک پات
نیستیو هم آقا اگه اجازه بدی میشم فدات
همه امیدم ببین عاشقت شدم میمرم برات
از بچگی هستم دیوونه کربلات منم خاک پات
نیستیو هم آقا اگه اجازه بدی میشم فدات

 

 

 

 

http://sakhamusic.ir/mostafa-fallah-called-hasrate-karbala/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها شعر مداحی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم دانلود مداحی صوتی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم کد آهنگ پیشواز می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم دانلود می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم دانلود نوحه دانلود مداحی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم صوتی دانلود نوحه می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم دانلود مداحی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم شعر نوحه می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم متن نوحه می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم دانلود سینه زنی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم دانلود مداحی زیبا می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم دانلود مداحی خوشکل می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم دانلود مداحی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم mp3 دانلود می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم مداحی دانلود مداحی متن می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم متن مداحی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم دانلود صوتی می خوام تا هنوز نمردم کربلاتو من ببینم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو