loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود مداحی میان خاطراتم جلوی چشام,    دانلود صوتی مداحی میاد خاطراتم جلوی چشام,    دانلود صوتی میاد خاطراتم جلوی چشام,    مداحی میاد

حسین بازدید : 95 جمعه 22 شهریور 1398



,    دانلود مداحی میان خاطراتم جلوی چشام
,    دانلود صوتی مداحی میاد خاطراتم جلوی چشام
,    دانلود صوتی میاد خاطراتم جلوی چشام
,    مداحی میاد خاطراتم جلوی چشام صوتی
,    کد پیشواز میاد خاطراتم جلوی چشام
,    متن میاد خاطراتم جلوی چشام مطیعی
,    دانلود مداحی جاده به جاده پای پیاده میثم مطیعی
,    نوحه میاد خاطراتم جلوی چشام از مطیعی
,    دانلود مداحی میثم مطیعی پریشونه حالم فدای سرت

,   

 

تکست و متن مداحی میثم مطیعی برای جاماندگان اربعین

میاد خاطراتم جلوی چشام ، میاد خاطراتم جلوی چشام

من اون خستگی تو راهو میخوام

میخواستم مثل اهل بیت حسین ، با اهل و عیالم پیاده بیام

آه حسرت توو سینمه و میباره چشام به پای غمت

این غم کم نیست لیاقتشو ندارم آقا بیام حرمت

این غم کم نیست لیاقتشو ندارم آقا بیام حرمت

****

میاد خاطراتم جلوی چشام ، میاد خاطراتم جلوی چشام

من اون خستگی تو راهو میخوام

میخواستم مثل اهل بیت حسین ، با اهل و عیالم پیاده بیام

آه حسرت تو سینمه و میباره چشام به پای غمت

این غم کم نیست لیاقتشو ندارم آقا بیام حرمت

این غم کم نیست لیاقتشو ندارم آقا بیام حرمت

جاده به جاده پای پیاده ، جا موندم اما زائر زیاده

جاده به جاده پای پیاده ، جا موندم اما زائر زیاده

جاده به جاده پای پیاده ، جا موندم اما زائر زیاده

پریشونه حالم فدای سرت ، پریشونه حالم فدای سرت

فدای پریشونی خواهرت ، این اشکام برای خودم نیست فقط

دلم تو خرابه ست پیش دخترت

فدای پریشونی خواهرت ، این اشکام برای خودم نیست فقط

دلم تو خرابه ست پیش دخترت

من جاموندم ولی نه مثل سه ساله ای که غمت رو خرید

من جاموند ولی نه مثل سه ساله ای که غمت رو خرید

من جا موندم شبیه کسی که هرچی دوید ولی نرسید

من جا موندم شبیه کسی که هر چی دوید ولی نرسید

من جاموند ولی نه مثل سه ساله ای که غمت رو خرید

من جا موندم شبیه کسی که هرچی دوید ولی نرسید

جاده به جاده پای پیاده ، جاده به جاده پای پیاده

جا موندم اما زائر زیاده

جاده به جاده پای پیاده ، جا موندم اما زائر زیاده

أنا قد حُرِمْتُ مِنَ الأربعينْ
من از اربعین محروم شدم

أنا قد حُرِمْتُ مِنَ الأربعينْ
من از اربعین محروم شدم

و قَلبي عليكَ يأنُّ أنينْ
در حالی که قلبم برای تو آه می شد

أيَمْضِيْ الجَميعُ و أبقَى هُنا
آیا همه بروند و من در اینجا بمانم

أُسَكِّنُ شَوقي و أُطفِي الحَنين ؟
آیا از اشتیاقم به شما را ساکت کنم یا از دلتنگیم بکاهم

آهٍ حسين … لقد قَتلوكْ… لقد ذَبحوكْ… و أنت رَمِيْ
آه یا حسین تو را کشتند ؛ تو را سر بریدندو بر خاک افکندند

آهٍ حسين … لقد قَتلوكْ… لقد ذَبحوكْ… و أنت رَمِيْ
آه یا حسین تو را کشتند ؛ تو را سر بریدندو بر خاک افکندند

يا سيِّدي فِداكَ أنا و إنَّ هُنا يَموجُ دَمي
ای مولای من به فدای تو که در اینجا خون من به جوش آمده است

يا سيِّدي فِداكَ أنا و إنَّ هُنا يَموجُ دَمي
ای مولای من به فدای تو که در اینجا خون من به جوش آمده است

يَبْكِي عليكَ إنسانُ عَيني
مردم چشمم بر تو میگرید

عَهدِي لَديكَ في الأربعينِی
عهد من با تو در اربعین است

يَبْكِي عليكَ إنسانُ عَيني
مردم چشمم بر تو میگرید

عَهدِي لَديكَ في الأربعينِی
عهد من با تو در اربعین است

اَوَدُّ الذَّهابَ إلى الأربعينْ
میخواهم راهی سفر اربعین شوم

اَوَدُّ الذَّهابَ إلى الأربعينْ
میخواهم راهی سفر اربعین شوم

لأصْرُخَ ضِدَّ العِدا ” يا حُسين
تا بر سر دشمنان فریاد بکشم یا حسین

فهذي المَسِيرةُ تَحْمِي الحَياة

راهپیمایی اربعین ضامن بقای زندگی

من الداعشيِّين و المُعْتَدين
از متجاوزان و داعشی هاست

اَوَدُّ الذَّهابَ إلى الأربعينْ
میخواهم راهی سفر اربعین شوم

لأصْرُخَ ضِدَّ العِدا ” يا حُسين
تا بر سر دشمنان فریاد بکشم یا حسین

فهذي المَسِيرةُ تَحْمِي الحَياة

راهپیمایی اربعین ضامن بقای زندگی

من الداعشيِّين و المُعْتَدين
از متجاوزان و داعشی هاست

میثم مطیعی جا موندم اما زائر زیاده

دانلود آهنگ با کیفیت خوب

 

https://newsong.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D9%85%D8%B7%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7/







برچسب ها دانلود مداحی میان خاطراتم جلوی چشام دانلود صوتی مداحی میاد خاطراتم جلوی چشام دانلود صوتی میاد خاطراتم جلوی چشام مداحی میاد خاطراتم جلوی چشام صوتی کد پیشواز میاد خاطراتم جلوی چشام متن میاد خاطراتم جلوی چشام مطیعی دانلود مداحی جاده به جاده پای پیاده میثم مطیعی نوحه میاد خاطراتم جلوی چشام از مطیعی دانلود مداحی میثم مطیعی پریشونه حالم فدای سرت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو