loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ توی این شبای دلگیر,    آهنگ توی این شبای دلگیر تو بیا,    کلیپ توی این شبای دلگیر,    کد اهنگ پیشواز تو

حسین بازدید : 73 شنبه 30 شهریور 1398


,   
,    دانلود آهنگ توی این شبای دلگیر
,    آهنگ توی این شبای دلگیر تو بیا
,    کلیپ توی این شبای دلگیر
,    کد اهنگ پیشواز توی این شبای دلگیر
,    توی این شبای دلگیر تو بیا پناه من
,    دانلود اهنگ تو این شبای دلگیر تو پناه من باش
,    آهنگ توی این شبای دلگیرتوبیاپناه من باش
,    کد پیشواز تواین شبای دلگیر تو بیا پناه من باش
,    دانلود آهنگ وداع آخر از فاتح نورایی با کیفیت 320

,   

 

 

توی این شبای دلگیر تو بیا پناه من باش
توی تنهایی شکستم بیا تکیه گاه من باش
دلم از قربت این جام بی تو بد جوری گرفته
بیا می دونم که یادم هنوز از یادت نرفته
نزار اون نگاه آخر آخرین وداع ما شه
دل بده به خواهش من دستامون نزار جدا شـــــــــه
دوباره منو صدا کن ، ببرم تا ته رویا
بی تو امروز رو نمی خوام
برسون منو به فردا
دوباره منو صدا کن دلمو بازم بلرزون
هرچی فانوسِ بسوزون شبا از صدات بترسون
نزار این بلور اشکات طعمه خاک سیا شه
من می خوام عکس منو و تو توی قاب کهنه باشه
پا بزار رو چشم خیسم شیشه این شب و بشکن
نزار عمر این جدایــــی برسه به مُردن من

پخش آنلاین موزیک

 

http://www.myfaza2music.net







برچسب ها دانلود آهنگ توی این شبای دلگیر آهنگ توی این شبای دلگیر تو بیا کلیپ توی این شبای دلگیر کد اهنگ پیشواز توی این شبای دلگیر توی این شبای دلگیر تو بیا پناه من دانلود اهنگ تو این شبای دلگیر تو پناه من باش آهنگ توی این شبای دلگیرتوبیاپناه من باش کد پیشواز تواین شبای دلگیر تو بیا پناه من باش دانلود آهنگ وداع آخر از فاتح نورایی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو