loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ دلم چیزی بگه از مهربونیت,    دانلود آهنگ بگم روم نمیشه,    دانلود آهنگ میشه نمیشه,    دانلود آهنگ شاد از مسعود صابری, 

حسین بازدید : 47 سه شنبه 02 مهر 1398


,    دانلود آهنگ دلم چیزی بگه از مهربونیت
,    دانلود آهنگ بگم روم نمیشه
,    دانلود آهنگ میشه نمیشه
,    دانلود آهنگ شاد از مسعود صابری
,    اهنگ مگه میشه از تو جدا شه دلم
,    دانلود اهنگ عاشقانه مسعود صابری
,    دانلود اهنگ ترکی مسعود صابری
,    متن اهنگ خوب من از دکتر صابری
,    دانلود اهنگ فرشته از دکتر صابری

myeasymusic.ir

 

دلم چیزی بگه از مهربونیت از اون وقتا که تنها بوده بی تو

تو چیزی از شبای من نمی دونی از اون شبها که بیتو صبح نمی شد

دلم باور نمی کرد که تو رفتی همش میگفت یکی به دل نشسته

می خوام چیزی بگم از قایقی که تو دریای غمت به گل نشسته

بیا و کاری کن این روزا دلم وابسته تر باشه عبورت از کنار من کمی آهسته تر باشه

بیا و کاری کن این روزا از احساس خودم رد شم به تو نزدیک و شاید هم تو عشقت غرق عادت شم

 







برچسب ها دانلود آهنگ دلم چیزی بگه از مهربونیت دانلود آهنگ بگم روم نمیشه دانلود آهنگ میشه نمیشه دانلود آهنگ شاد از مسعود صابری اهنگ مگه میشه از تو جدا شه دلم دانلود اهنگ عاشقانه مسعود صابری دانلود اهنگ ترکی مسعود صابری متن اهنگ خوب من از دکتر صابری دانلود اهنگ فرشته از دکتر صابری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو