loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ گریه کردم همه روزای هفته,    دانلود اهنگ گریه کردم میلاد بهشتی,    دانلود آهنگ نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته, &nb

حسین بازدید : 49 دوشنبه 08 مهر 1398



,   
,    دانلود اهنگ گریه کردم همه روزای هفته
,    دانلود اهنگ گریه کردم میلاد بهشتی
,    دانلود آهنگ نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته
,    دانلود اهنگ میلاد بهشتی برگرد
,    دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی امشب
,    اهنگ جدید میلاد بهشتی ترکی
,    اهنگ جدید میلاد بهشتی گریه کردم
,    دانلود اهنگ میلاد بهشتی تنهایی
,    اهنگ میلاد بهشتی گریه کردم

من تموم زندگیمو با یاد چشمات دوره کردم گاهی وقتا بی بهونه توی آینه گریه کردم

گریه کردم واسه روزای رفته همه روزای هفته نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته غم دوری چه سخته

گریه کردم واسه روزای رفته همه روزای هفته نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته غم دوری چه سخته

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

 جای تو خالیو حالم بده بازم انگار تموم دنیامو میبازم از وقتی رفتی این دیوونه داغونه دنیای بعد از تو لبریزه بارونه

گریه کردم واسه روزای رفته همه روزای هفته نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته غم دوری چه سخته

گریه کردم واسه روزای رفته همه روزای هفته نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته غم دوری چه سخته

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download


http://next1.ir

 







برچسب ها دانلود اهنگ گریه کردم همه روزای هفته دانلود اهنگ گریه کردم میلاد بهشتی دانلود آهنگ نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته دانلود اهنگ میلاد بهشتی برگرد دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی امشب اهنگ جدید میلاد بهشتی ترکی اهنگ جدید میلاد بهشتی گریه کردم دانلود اهنگ میلاد بهشتی تنهایی اهنگ میلاد بهشتی گریه کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو