loading...

دانلود موزیک درخواستی

من تورو اندازه ی دنیا می خوامبیشتر از گل های تو صحرا می خواممن تورو می خوام که جون فدات کنمتموم هستیمو خاک پات کنمچی میشه بازم به من نگاه کنی؟چی میشه بازم منو صدا کنی؟چی میشه بازم بگی دوسم داری؟چی میش

حسین بازدید : 455 سه شنبه 09 مهر 1398

من تورو اندازه ی دنیا می خوام
بیشتر از گل های تو صحرا می خوام
من تورو می خوام که جون فدات کنم
تموم هستیمو خاک پات کنم
چی میشه بازم به من نگاه کنی؟
چی میشه بازم منو صدا کنی؟
چی میشه بازم بگی دوسم داری؟
چی میشه به خونمون پا بذاری؟

دوباره فدای اون نگات بشم
دوباره قربونی چشات بشم
دوباره دست بکشم روی موهات


دوباره گل بچینم از اون لبات
بیا عمرمون داره تموم میشه
بیا عشقمون داره حروم میشه
بیا امروز که میشه باهم باشیم
می دونم دو روز دیگه تموم میشیم
می دونم دو روز دیگه تموم میشیم

 

 من تورو اندازه دنیا می خوام فردوس hik' lk j,v, hknhci d nkdh ldo,hl







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو