loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ علیرضا خانوم من,    متن آهنگ خانوم من علیرضا روزگار,    دانلود اهنگ علیرضا روزگار سارا سارا,    دانلود

حسین بازدید : 69 پنجشنبه 11 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ علیرضا خانوم من
,    متن آهنگ خانوم من علیرضا روزگار
,    دانلود اهنگ علیرضا روزگار سارا سارا
,    دانلود آهنگ خانوم من دنیای من
,    دانلود اهنگ علیرضا روزگار نیمه من
,    دانلود اهنگ خانوم من علیرضا روزگار
,    دانلود آهنگ اخم نکن علیرضا روزگار
,    دانلود اهنگ خانوم من نیما صادقی
,    دانلود اهنگ خانوم من دنیای من هیشکی نمیره تو دلم

 

 

https://www.bibakmusic.com/5286/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%85.html

متن آهنگ خانوم من از علیرضا روزگار
چه خانومی شدی امشب عزیزم
میخوام دنیامو زیر پات بریزم
میخوام یه زندگی حد چشمات
بسازم واست از دنیا عزیزم

Besazam Vasat Az Donya Azizam
بریزم زیر پات هرچی که دارم
بگم دوست دارمت دار و ندارم
بگم عشق منو دنیام تو هستی
بگم وقتی که نیستی بیقرارم

بگم هرچی که دارم از تو بوده
بگم این زندگی سهم تو بوده

Begam In Zendegi Sahme To Boode
بگم خانوم زیبا روی مهتاب
که بی تو زندگیم بی عشق بوده

من با لبخند قشنگ و مهربونت جون میگیرم عزیزم
پس بخند آروم من خانوم من تا من نمیرم بخند

Pas Bekhand Aroome Man Khanoome Man Ta Man Namiram Bekhand
پس بخند
من با لبخند قشنگ و مهربونت جون میگیرم عزیزم
پس بخند آروم من خانوم من تا من نمیرم بخند

Pas Bekhand Aroome Man Khanoome Man Ta Man Namiram Bekhand
واسم بخند
ترانه آهنگ خانوم من از علیرضا روزگار

آهای خانوم زیبا روی مهتاب
آهای تویی که چشمات میبره خواب
آهای تویی که تو قلبم نشستی
فقط بخند که قلبم میره از تاب
بریزم زیر پات هرچی که دارم

Berizam Zire Pat Harchi Ke Daram
بگم دوست دارمت دار و ندارم
بگم عشق منو دنیام تو هستی
بگم وقتی که نیستی بیقرارم

بگم هرچی که دارم از تو بوده
بگم این زندگی سهم تو بوده

Begam In Zendegi Sahme To Boode
بگم خانوم زیبا روی مهتاب
که بی تو زندگیم بی عشق بوده

من با لبخند قشنگ و مهربونت جون میگیرم عزیزم
پس بخند آروم من خانوم من تا من نمیرم بخند

Pas Bekhand Aroome Man Khanoome Man Ta Man Namiram Bekhand
پس بخند
من با لبخند قشنگ و مهربونت جون میگیرم عزیزم
پس بخند آروم من خانوم من تا من نمیرم بخند

Pas Bekhand Aroome Man Khanoome Man Ta Man Namiram Bekhand
واسم بخند

 







برچسب ها دانلود اهنگ علیرضا خانوم من متن آهنگ خانوم من علیرضا روزگار دانلود اهنگ علیرضا روزگار سارا سارا دانلود آهنگ خانوم من دنیای من دانلود اهنگ علیرضا روزگار نیمه من دانلود اهنگ خانوم من علیرضا روزگار دانلود آهنگ اخم نکن علیرضا روزگار دانلود اهنگ خانوم من نیما صادقی دانلود اهنگ خانوم من دنیای من هیشکی نمیره تو دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو