loading...

دانلود موزیک درخواستی

ما ز فردا نگرانيم که فردا چه کنيم زير اين بار گراني که جان را چه کنيم روز من ثانيه هايي که نه از آن من است ميخواهي آتشي را که نه در جان من است مي خواهي روزگار روز مرا پيش فروشي کرده دل بيدار مرا پير ف

حسین بازدید : 45 چهارشنبه 13 آذر 1398

ما ز فردا نگرانيم که فردا چه کنيم
زير اين بار گراني که جان را چه کنيم
روز من ثانيه هايي که نه از آن من است ميخواهي
آتشي را که نه در جان من است مي خواهي
روزگار روز مرا پيش فروشي کرده
دل بيدار مرا پير فراموشي کرده
هيچ در دست ندارم که به تو عرضه کنم

http://entermusic.ir/


چه کنم نيست هوايي که دلي تازه کنم

قصد من نيت آزار نبود
جنس من در خور بازار نبود
جنسم از خاک و دلم خاکي تر
روح من از خود من شاکي تر
جنسم از رنگ طلا بود و نه از جنس طلا
دل گرفتار بلا بود و سزاوار بلا







برچسب ها دانلود اهنگ ما ز فردا نگرانیم که فردا چه کنیم دانلود اهنگ معین ما ز فردا نگرانیم که فردا چه کنیم ما ز فردا نگرانیم ک فردا چ کنیم دانلود اهنگ ما زفردا نگرانیم از معین دانلود اهنگ ما ز فردا نگرانیم از معین دانلودآهنگ ماز فردا نگرانیم از معین دانلود آهنگ فردا معین با کیفیت 320 دانلودآهنگ واسه فردا نگرانیم معین دانلود اهنگ فردا معین با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو