loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    متن اهنگ میخوام فراموشت کنم اما نمیشه,    میخوام فراموشت کنم اما نمیشه ریمیکس,    دانلود اهنگ هر چقدر خواستم فراموشت کنم اما نمیشه

حسین بازدید : 53 دوشنبه 15 مهر 1398


,   
,    متن اهنگ میخوام فراموشت کنم اما نمیشه
,    میخوام فراموشت کنم اما نمیشه ریمیکس
,    دانلود اهنگ هر چقدر خواستم فراموشت کنم اما نمیشه
,    هر چقدر خواستم فراموشت کنم نمیشه نمیشه
,    لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین با منه
,    متن آهنگ نفس نفس روزبه نعمت الهی
,    دانلود آهنگ لعنت به هرچی رفتنه ریمیکس
,    هر چقدر خواستم فراموشت کنم اما نمیشه نمیشه
,    وای از حال هم خبر نداریم ریمیکس

 

https://www.jenabmusic.com/27941/music-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%B9%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%87%DB%8C-%D9%86%D9%81%D8%B3-%D9%86%D9%81%D8%B3.html

متن آهنگ جدید روزبه نعمت الهی نفس نفس

وای از حال هم خبر نداریم

دوریمو این تنهاییو باور نداریم

وای بغضم با گریه وا نمیشه

میخوام فراموشت کنم اما نمیشه

آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من وقتی خرابه حالو روزم

راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین دارم تو آتیشت میسوزم

لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین با منه سنگین تر از خواب زمستون

حالم بده حالم بده نفس نفس بند اومده دارم میخونم تو خیابون

شعر آهنگ جدید روزبه نعمت الهی نفس نفس

وای از حال هم خبر نداریم دوریمو این تنهاییو باور نداریم

وای بغضم با گریه وا نمیشه باید فراموشت کنم اما نمیشه

آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من

وقتی خرابه حالو روزم

راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین

دارم تو آتیشت میسوزم

لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین با منه

سنگین تر از خواب زمستون

حالم بده حالم بده نفس نفس بند اومده

دارم میخونم تو خیابون

لالالا لای لالای لای

آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من

لالالا لای لالای لای

راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها متن اهنگ میخوام فراموشت کنم اما نمیشه میخوام فراموشت کنم اما نمیشه ریمیکس دانلود اهنگ هر چقدر خواستم فراموشت کنم اما نمیشه هر چقدر خواستم فراموشت کنم نمیشه نمیشه لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین با منه متن آهنگ نفس نفس روزبه نعمت الهی دانلود آهنگ لعنت به هرچی رفتنه ریمیکس هر چقدر خواستم فراموشت کنم اما نمیشه نمیشه وای از حال هم خبر نداریم ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو