loading...

دانلود موزیک درخواستی

هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم بی اون تو این خونه هیچکی نمیدونه یه دیوونه شدم حالم پریشونه چند روزه بی تابم نمیخوابم مثل مرده تو مردابم بی اون یه مجنونم که دیوونم دیگه حتی نمیخونم دلمو چه آسون شکسته

حسین بازدید : 55 دوشنبه 15 مهر 1398

هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم بی اون تو این خونه

هیچکی نمیدونه یه دیوونه شدم حالم پریشونه

چند روزه بی تابم نمیخوابم مثل مرده تو مردابم

بی اون یه مجنونم که دیوونم دیگه حتی نمیخونم

دلمو چه آسون شکسته که میگه به من دل نبسته

دل من یه گوشه نشسته دیگه نمیتونه بسته

منو اون ارزون فروخته به یکی چشماشو دوخته

دل من بدجوری سوخته منو ارزون فروخته

https://newsong.ir/

هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم بی اون تو این خونه

دانلود اهنگ جدید محمد نجم

هیچکی نمیدونه یه دیوونه شدم حالم پریشونه

چند روزه بی تابم نمیخوابم مثل مرده تو مردابم

بی اون یه مجنونم که دیوونم دیگه حتی نمیخونم

دلمو چه آسون شکسته که میگه به من دل نبسته

دل من یه گوشه نشسته دیگه نمیتونه بسته

منو اون ارزون فروخته به یکی چشماشو دوخته

دل من بدجوری سوخته منو ارزون فروخته







برچسب ها دانلود اهنگ هیچکی نمیدونه از مرتضی پاشایی اهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم بی اون تواین خونه کد آهنگ پیشواز محمد نجم هیشکی نمیدونه دانلود آهنگ مرداب محمد نجم 320 دانلود اهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم تو این خونه اهنگ محمد نجم هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم تواین خونه کلیپ آهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم دانلود آهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو