loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ هرجای دنیا که باشی,    دانلود آهنگ هرجای دنیا‌ که‌ باشی شادمهر,    هرجای دنیا که باشی فرزاد فرزین,    هرجای دنیا که

حسین بازدید : 3837 شنبه 05 آبان 1397


,    متن اهنگ هرجای دنیا که باشی
,    دانلود آهنگ هرجای دنیا‌ که‌ باشی شادمهر
,    هرجای دنیا که باشی فرزاد فرزین
,    هرجای دنیا که باشی دلم اونجاست
,    دانلود اهنگ هرجای دنیا باشی عاشقتم دیوونه بعد تو کوچک ترین حرفا منو میشکونه
,    متن اهنگ هرجا که باشی امو باند
,    هرجای دنیا که باشم مهدی بابایی
,    هرجای دنیا که باشی میخوام بدونی یادتم
,    متن هرجا که باشی

,   

متن آهنگ مجید یحیایی – هرجای دنیا که باشی
میدونم تنهایی از دلم جدایی
بیا کنار من بشین
میدونم دل تو همیشه با منه
اینو تو چشام ببین
کنارت آرومم تویی عشق و جونم
به تو وابسته شدم
به یادت میمونم از عشقت میخونم
به تو دل بسته شدم
هر جای دنیا باشی بازم مال منی
تو پناه منی آروم دلمی
تو خلوت شبای آروم کنار منی
آرامش منی مرهم دلمی
بگو که میمونی کنارم آرومی
تویی تموم دنیام
انگار همین دیروز کنار من بودی
بگو که تو.منو میخوای
هر جای دنیا باشی بازم مال منی
تو پناه منی آروم دلمی
تو خلوت شبای آروم کنار منی
آرامش منی مرهم دلمی

http://sakhamusic.ir/majid-yahyaei-called-har-jaye-donya-bashi/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن اهنگ هرجای دنیا که باشی دانلود آهنگ هرجای دنیا‌ که‌ باشی شادمهر هرجای دنیا که باشی فرزاد فرزین هرجای دنیا که باشی دلم اونجاست دانلود اهنگ هرجای دنیا باشی عاشقتم دیوونه بعد تو کوچک ترین حرفا منو میشکونه متن اهنگ هرجا که باشی امو باند هرجای دنیا که باشم مهدی بابایی هرجای دنیا که باشی میخوام بدونی یادتم متن هرجا که باشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو