loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ بمون عشقم تا دنیا دنیاست,    دانلود اهنگ خاص بابک جهانبخش,    دانلود آهنگ بابک جهانبخش تورو دوست دارم,  &nbs

حسین بازدید : 52 پنجشنبه 18 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ بمون عشقم تا دنیا دنیاست
,    دانلود اهنگ خاص بابک جهانبخش
,    دانلود آهنگ بابک جهانبخش تورو دوست دارم
,    دانلود آهنگ میترسم بابک جهانبخش
,    دانلود آلبوم حالم خوبه بابک جهانبخش 320
,    دانلود اهنگ تصمیم بابک جهانبخش
,    آلبوم حالم خوبه بابك جهانبخش
,    دانلود آهنگ شاد از بابک جهانبخش
,    دانلود آهنگ بابک جهانبخش دیوونه جان

https://nicmusic.net/1395/02/babak-jahanbakhsh-called-halam-khobeh/

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام حالم خوبه

 

به تو دارم بازم قلبمو میبازم بمون عشق من تا دنیا دنیاست

من می تونم با تو حس کنم رویامو بمون عشق من تا دنیا دنیاست

من با تو فهمیدم خوشبختی یعنی چی خوشبختی یعنی عشق تو

حس خوبی دارم به دنیا نمی دم یه لحظه این رویا رو

بی قرارم از تو دارم ، این احساسو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام حالم خوبه

♫♫♫

به تو دارم بازم قلبمو میبازم بمون عشق من تا دنیا دنیاست

من می تونم با تو حس کنم رویامو بمون عشق من تا دنیا دنیاست

می دونی حتی خیال اینکه تو نباشی دنیامو می سوزونه

اگه عاشق نباشیم قلبامون میمیره تو دنیامون چی می مونه بی قرارم

حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

بی قرارم از تو دارم ، این احساسو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ بمون عشقم تا دنیا دنیاست دانلود اهنگ خاص بابک جهانبخش دانلود آهنگ بابک جهانبخش تورو دوست دارم دانلود آهنگ میترسم بابک جهانبخش دانلود آلبوم حالم خوبه بابک جهانبخش 320 دانلود اهنگ تصمیم بابک جهانبخش آلبوم حالم خوبه بابك جهانبخش دانلود آهنگ شاد از بابک جهانبخش دانلود آهنگ بابک جهانبخش دیوونه جان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو