loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ عشق من یه اسمونه,    دانلود آهنگ موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه,    دانلود اهنگ زیباتر از تو با صدای مهدی جهانی,    دان

حسین بازدید : 41 دوشنبه 29 مهر 1398


,    دانلود اهنگ عشق من یه اسمونه
,    دانلود آهنگ موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه
,    دانلود اهنگ زیباتر از تو با صدای مهدی جهانی
,    دانلود آهنگ این عاشقی رو مدیون تو هستم
,    دانلود اهنگ زیباتر از تو فقط با صدای مهدی جهانی
,    این عاشقی رو مدیون تو هستم مهدی جهانی
,    دانلود اهنگ علیشمس هیس پیس
,    دانلود اهنگ میخوام بزنم بستنی لیس علیشمس
,    این عاشقی رو مدیونت هستم مهدی جهانی

,   

https://www.jenabmusic.com/48526/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%85%D8%B3-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B2%DB%8C.html

زیباتر از تو پیدا نمیشه من بیقرارم بیقرارم تا همیشه

وقتی میخندی قلبم میلرزه عشق تو بیشتر از کل دنیا برام میارزه

موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه زندگیمو دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمونه دستای تو مهربونه از همه زیباتری

موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه زندگیمو دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمونه دستای تو مهربونه از همه زیباتری

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ عشق من یه اسمونه دانلود آهنگ موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه دانلود اهنگ زیباتر از تو با صدای مهدی جهانی دانلود آهنگ این عاشقی رو مدیون تو هستم دانلود اهنگ زیباتر از تو فقط با صدای مهدی جهانی این عاشقی رو مدیون تو هستم مهدی جهانی دانلود اهنگ علیشمس هیس پیس دانلود اهنگ میخوام بزنم بستنی لیس علیشمس این عاشقی رو مدیونت هستم مهدی جهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو