loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ مجید اصلاحی ببین حال منو,    دانلود ریمیکس اهنگ تبر از مجید اصلاحی,    دانلود اهنگ ببین حال منو ببین برگرد نرو,    ریمیکس م

حسین بازدید : 35 پنجشنبه 02 آبان 1398


,    دانلود اهنگ مجید اصلاحی ببین حال منو
,    دانلود ریمیکس اهنگ تبر از مجید اصلاحی
,    دانلود اهنگ ببین حال منو ببین برگرد نرو
,    ریمیکس مجید اصلاحی تبر
,    دانلود اهنگ وابستم بهت شکستی تو دلم
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی
,    دانلود اهنگ تبر ابی

https://www.jenabmusic.com

چی شد دل اسیره کی شد چی اومد به سرم شبو روزم با گریه سپری شد

چی شد نگاهت ماله کی شد کجای دنیا برم تا بگردم به دوره چشمونه تو

ببین حاله منو ببین برگرد نرو بمون کارت دارم من هنوز حرفا دارم

ببین اشکه منو منم غرور دارم میدونی عاشقتم

ببین سنگه دلت وابستم بهت شکستی تو دلم گناهش گردنت

میزنی تبر به دل به منه آشفته دل چون میدونی عاشقتم

شعر آهنگ جدید مجید اصلاحی تبر

چرا منو بردی تو از یاد چرا یادت نمیاد اون همه خوبیو عشقو دادم ه پات

چرا تو حس کردی که تلخ شد حالو هوامون با هم چرا اینجوری سر شد خیلی بد شد

ببین حاله منو ببین برگرد نرو بمون کارت دارم من هنوز حرفا دارم

ببین اشکه منو منم غرور دارم میدونی عاشقتم

ببین سنگه دلت وابستم بهت شکستی تو دلم گناهش گردنت

میزنی تبر به دل به منه آشفته دل چون میدونی عاشقتم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ مجید اصلاحی ببین حال منو دانلود ریمیکس اهنگ تبر از مجید اصلاحی دانلود اهنگ ببین حال منو ببین برگرد نرو ریمیکس مجید اصلاحی تبر دانلود اهنگ وابستم بهت شکستی تو دلم دانلود آهنگ مجید اصلاحی دانلود اهنگ تبر ابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو