loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ دلبر چیکارم کردی,    دانلود آهنگ کردی دلبر,    دانلود اهنگ لری دلبر,    دانلود اهنگ دلبر از عدنان,    اهنگ ک

حسین بازدید : 103 پنجشنبه 16 آبان 1398


,    دانلود آهنگ دلبر چیکارم کردی
,    دانلود آهنگ کردی دلبر
,    دانلود اهنگ لری دلبر
,    دانلود اهنگ دلبر از عدنان
,    اهنگ کردی دیلبره دیلبر
,    آهنگ کردی دلبر مه
,    اهنگ کردی دلبر جان
,    اهنگ کردی دلبر دلبر
,    اهنگ کردی ایوب
,   

http://musickordi.com

متن اهنگ دلبر از ایوب علی :

امان امان دلبر امان 
دلبر امان دلبر امان
من سه‌د جار به قربانت به‌م
من‌سه‌د جار  به حیرانت به‌م
من سه‌د جار به قربانت به‌م
من‌سه‌د جار  به حیرانت به‌م
هه‌تاکو که‌ی من گیروده‌ی چاوه‌کانه‌م
من گیروده‌ی چاوه‌کانت به‌م
امان امان دلبر امان
امان امان دلبر امان
امان امان دلبر امان
به‌و به‌و آرامم نیه
به‌و به‌و قه‌رارم نیه
به‌و به‌و به‌ره ماله‌کم
به تو هیچ که‌سم نیه
به‌و به‌و به‌ره ماله‌کم
به تو هیچ که‌سم نیه که‌سم نیه
له‌رزه و بیس‌که‌ی
 گواره کانی
به‌نازی هه‌ن گاوه‌کانی
شه‌یتی کردوم
مه‌ستی کردوم
ئه‌و چاوه پر له کلانه‌
به میخک به‌نی سه‌ر سینگی
بونی خوژ بو ام کولانه
بو ده‌رده دارم اکه‌ی کچه
گرفتارم اکه‌ی به ناز ده‌یتو به ناز ئه روی
دایم له‌نجه‌و لار ده‌که‌ی
دایم له‌نجه‌و لار ده‌که‌ی
من سه‌د جار به قربانت به‌م
من‌سه‌د جار  به حیرانت به‌م
من سه‌د جار به قربانت به‌م
من‌سه‌د جار  به حیرانت به‌م
هه‌تاکو که‌ی من گیروده‌ی چاوه‌کانه‌م
من گیروده‌ی چاوه‌کانت به‌م
امان امان دلبر امان
امان امان دلبر امان
امان امان دلبر امان

 

دانلود آهنگ  







برچسب ها دانلود آهنگ دلبر چیکارم کردی دانلود آهنگ کردی دلبر دانلود اهنگ لری دلبر دانلود اهنگ دلبر از عدنان اهنگ کردی دیلبره دیلبر آهنگ کردی دلبر مه اهنگ کردی دلبر جان اهنگ کردی دلبر دلبر اهنگ کردی ایوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو