loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بنام بهت عادت کردم,    آهنگ mp3 بهت عادت کردم حامد برادران و محمدرضا گلزار,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بنام بهش بگو,

حسین بازدید : 13 جمعه 18 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بنام بهت عادت کردم
,    آهنگ mp3 بهت عادت کردم حامد برادران و محمدرضا گلزار
,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بنام بهش بگو
,    دانلود اهنگ mp3 به تو عادت کردم از امیر فرجام
,    دانلود آهنگ mp3 بهت عادت کردم امیر فرجام
,    دانلود آهنگ mp3 فقط باش حامد برادران
,    آهنگ mp3 حامد برادران رفتی از پیشم
,    آهنگ mp3 حامد برادران فقط باش
,    دانلود آهنگ mp3 های حامد برادران
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

می دونستم تو ♫ رو از دست میدم♥♫

یروز این عکسا رو ♫ به خودت پس میدم♥♫

می دونستم به خودم بد کردم ♫ اگه آروم آروم بهت عادت کردم♥♫

بگو با تو کیه ♫ که داره هواتو♥♫

میمیره اگه نبینه ♫ تو و دیوونگی هاتو♥♫

حالا که تو رو دارم بگو ♫ میمونی کنارم♥♫♥♫

بگو میمونی کنارم یروزی میبینی ♫ عشقم دل تو رو بدست میارم♥♫

میبینم من عشق ♫ و تو چشمات♥♫

بیا آرومم کن چی ♫ شد اون حرفات♥♫

ما که با هم اینجا ♫ دل به هم بستیم♥♫

ما که قول دادیم ♫ تا آخرش هستیم♥♫

تنها میشم تو ♫ که نباشی پیشم♥♫

نگو ازم دلسردی ♫ بگو که برمیگردی♥♫

من اگه روت حساسم ♫ اگه عزیزی واسم♥♫

بذار به پای عشقم ♫ نگو که بی احساسم♥♫

 

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بنام بهت عادت کردم آهنگ mp3 بهت عادت کردم حامد برادران و محمدرضا گلزار دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بنام بهش بگو دانلود اهنگ mp3 به تو عادت کردم از امیر فرجام دانلود آهنگ mp3 بهت عادت کردم امیر فرجام دانلود آهنگ mp3 فقط باش حامد برادران آهنگ mp3 حامد برادران رفتی از پیشم آهنگ mp3 حامد برادران فقط باش دانلود آهنگ mp3 های حامد برادران دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو