loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ قسمت ما اینه که از همدیگه جدا باشیم,    دانلود اهنگ چرا دنیا نمیخواد ما سروسامان بگیریم,    اهنگ ببین دست سرنوشت چطور منو ویرانه کرد, 

حسین بازدید : 1607 چهارشنبه 13 آذر 1398


,    دانلود اهنگ قسمت ما اینه که از همدیگه جدا باشیم
,    دانلود اهنگ چرا دنیا نمیخواد ما سروسامان بگیریم
,    اهنگ ببین دست سرنوشت چطور منو ویرانه کرد
,    هر روزا تنگ غروب دلم تو سينه بي قرار
,    کلیپ چرا دنیا نمیخواد ما سروسامان بگیریم
,    دانلودآهنگ چرا دنیا نمیخواد ما سروسامان بگیریم
,    آهنگ حسین گودرزی خداحافظ
,    دانلود اهنگ حسین گودرزی عشق من گریه نکن
,    دانلود اهنگ هر روزا تنگ غروب
,   
,   

http://nakaman2.ir/59649/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7-%D8%AA%D9%86%DA%AF-%D8%BA%D8%B1%D9%88%D8%A8.html

هر روزا تنگ غروب دلم تو سينه بیقرار

دل آتیش میگیره برای نگاه قشنگه یار

قسمته ما اینه که از همدیگر جدا باشیم

عشق من گریه نکن خدا نخواست با هم باشیم

هر روزا تنگ غروب دلم تو سينه بیقرار

دل آتیش میگیره برای نگاه قشنگه یار

ببین دست سرنوشت چجور منو ویرانه کرد

آخرش ای روزگار منه بدجور دیوانه کرد

ببین دست سرنوشت چجور منو ویرانه کرد

آخرش ای روزگار منه بدجور دیوانــــــــه کرد

هر روزا تنگ غروب دلم تو سينه بی قــــرار

دل آتیش میگیره برای نگاه قشنگـــــه یــار

چرا دنیا نمیخواد ما سر و سامان بگیریم

منو تو بدون هم سخته دوتامون میمیریم

کاشکی من میمردمو این روز من نمیدیدم

از یارم جدا شدم به آخر خط رسیدم

ببین دست سرنوشت چجور منو ویرانه کرد

آخرش ای روزگار منه بدجور دیوانه کرد ..

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ قسمت ما اینه که از همدیگه جدا باشیم دانلود اهنگ چرا دنیا نمیخواد ما سروسامان بگیریم اهنگ ببین دست سرنوشت چطور منو ویرانه کرد هر روزا تنگ غروب دلم تو سينه بي قرار کلیپ چرا دنیا نمیخواد ما سروسامان بگیریم دانلودآهنگ چرا دنیا نمیخواد ما سروسامان بگیریم آهنگ حسین گودرزی خداحافظ دانلود اهنگ حسین گودرزی عشق من گریه نکن دانلود اهنگ هر روزا تنگ غروب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو