loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 محلی خداوندا دلی بشکسته دارم,    دانلوداهنگ mp3 دشتی خداوندا دلی بشکسته دارم,    دانلود اهنگ mp3 لری دلی بشکسته دارم,   

حسین بازدید : 615 دوشنبه 02 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محلی خداوندا دلی بشکسته دارم
,    دانلوداهنگ mp3 دشتی خداوندا دلی بشکسته دارم
,    دانلود اهنگ mp3 لری دلی بشکسته دارم
,    متن دشتی خداوندا دلی بشکسته دارم
,    متن آهنگ mp3 خداوندا دلی بشکسته دارم
,    دانلود اهنگ mp3 خداوندا دلی بشکسته دارم لبی خاموشو قلبی خسته دارم
,    متن خداوندا دلی بشکسته دارم
,    خداوندا دلی آشفته دارم بلال بلالم
,    دانلود آهنگ mp3 غمگین بلال بلالم
,    دانلود آهنگ mp3 محلی

دکلمه

آی برفتم سیدمحمد بحر زیارت

به پشت مهجرش دیدم حکایت

آی بدیدم یار خود با یار دیگه

آی حضرات سرم بالا نکردم از خجالت

تصنیف

آی برفتم سیدمحمد بحر زیارت والا زیارت 

آی مو رفتم سید مد بحر زیارت

آی به پشت مهجرش دیدم حکایت

امان امان امان

آی بدیدم یار خود با یار دیگه هی یار دیگه

آی حضرات سرم بالا نکردم از خجالت

امان امان امان

آهنگ لری غمگین دلی بشکسته دارم

آی سرت پایین بیار چشمات ببوسم

والا پسینی من دلی بشکسته دارم

بشکسته دارم ..

آی پسینی من دلی بشکسته دارم

وای چو مجنون در خیابان خونه دارم خونه دارم

آی بزن بر سینه بر گردن من بر گردن

های بگردون و بگو دیوونه دارم 

دیوونه دارم ..

 

http://nakaaman.ir

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محلی خداوندا دلی بشکسته دارم دانلوداهنگ mp3 دشتی خداوندا دلی بشکسته دارم دانلود اهنگ mp3 لری دلی بشکسته دارم متن دشتی خداوندا دلی بشکسته دارم متن آهنگ mp3 خداوندا دلی بشکسته دارم دانلود اهنگ mp3 خداوندا دلی بشکسته دارم لبی خاموشو قلبی خسته دارم متن خداوندا دلی بشکسته دارم خداوندا دلی آشفته دارم بلال بلالم دانلود آهنگ mp3 غمگین بلال بلالم دانلود آهنگ mp3 محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو