loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    متن اهنگ مهران فهیمی دلتنگی,    آهنگ دلتنگی مهران فهیمی,    اهنگ جدید مهران فهیمی,    تمامی آهنگهای مهران فهیمی,&nb

حسین بازدید : 31 چهارشنبه 21 اسفند 1398


,   
,    متن اهنگ مهران فهیمی دلتنگی
,    آهنگ دلتنگی مهران فهیمی
,    اهنگ جدید مهران فهیمی
,    تمامی آهنگهای مهران فهیمی
,    دانلود اهنگ سرنوشت مهران فهیمی
,    دانلود آهنگ مهران فهیمی تو همونی
,    دانلود ریمیکس آهنگ رویای پاک مهران فهیمی
,    اهنگ جدیدمهران
,    کلیپ مهران فهیمی رویای پاک
,    متن آهنگ


فکر نمیکردم اینجوری تو زندگیم پا بگیری

تا به تو مبتلا بشم تنهام میذاری و میری

تو التهاب داشتی داشتی با من دنیا برات عوض میشه

فکر نمیکردم یه روزی عقیده هات عوض میشه

راضی بودم بمونی و هر چی میشد

پای خودم با ترس از دادنت میذاشتی زندگی کنم

راضی بودم بمونی و هر چی میشد

پای خودم با ترس از دادنت میذاشتی زندگی کنم

آهنگ دلتنگی از مهران فهیمی

بی تو جز این که زنده ام کاری ازم بر نمیاد

بس که تو رو صدا زدم صدام دیگه در نمیاد

هنوز امید دارم بیای خیره به در مونده چشم

با قرص خوابم نمیشه حریف دلتنگی بشم

راضی بودم بمونی و هر چی میشد

پای خودم با ترس از دادنت میذاشتی زندگی کنم

راضی بودم بمونی و هر چی میشد

پای خودم با ترس از دادنت میذاشتی زندگی کنم

دانلود آهنگ







برچسب ها متن اهنگ مهران فهیمی دلتنگی آهنگ دلتنگی مهران فهیمی اهنگ جدید مهران فهیمی تمامی آهنگهای مهران فهیمی دانلود اهنگ سرنوشت مهران فهیمی دانلود آهنگ مهران فهیمی تو همونی دانلود ریمیکس آهنگ رویای پاک مهران فهیمی اهنگ جدیدمهران کلیپ مهران فهیمی رویای پاک متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو