loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 دلم بارون بارون خون,    دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون ببار 320,    دانلود آهنگ mp3 ببار بارون شجریان با کیفیت 320,    د

حسین بازدید : 29 یکشنبه 15 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 دلم بارون بارون خون
,    دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون ببار 320
,    دانلود آهنگ mp3 ببار بارون شجریان با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون ببار از همایون شجریان
,    دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون ببار با دلم گریه کن خون ببار
,    دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون شجریان با لینک مستقیم
,    دلم بارون بارون خون علی سورنا
,    دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون ببار رو آتیش دل بی قرار
,    دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون ببار محمود کریمی
,    دانلود آهنگ
,   
,    دانلود آهنگ mp3 دلم بارون میخواد
,    آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد شایان اشراقی
,    دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد از شایان اشراقی
,    من دلم بارون میخواد اگه گریم
,    دانلود آهنگ mp3 بارون شایان اشراقی
,    من دلم بارون میخواد اگه گریه میخواد جا اون بیاد
,    دانلود آهنگ mp3 شایان اشراقی
,    دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد گریه زیر بارون چه حالی داره
,    متن آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد
,    دانلود آهنگ

متن آهنگ بی تاب رقیه از پویا بیاتی

ببار ای بارون ببار رو آتیش دل بی قرار از بابای من خبر بیار ای بارون

Bebar ey baroon bebar Ro atishe dele bi gharar

Az babaye man khabar biyar ey baroon

بگو دلم تنگشه بیاد همدم غم هام بشه بیاد ببینه دلم چشه ای بارون

بیا بابا جون بیا روزم شده مثله شب سیاه

خیلی کشیدم از خیلی ها بیا دورت بگردم بیا ای بابا

بابا پاهام خونیه سه ساله ی تو زندونیه

Baba paham khoniye se saleye to zendoniye

گریه کردنم پنهونیه کنج ویرونه مهمونیه ای بابا

Gerye kardanam penhoniye konje virone mehmoniye ey baba

ترانه آهنگ بی تاب رقیه از پویا بیاتی

یادش بخیر یاس من همه ی عشق و احساس من

لبخند عمو عباس من ای بارون

یادش بخیر اصغرم لالالالا گل پرپرم کجا رفته داداش اکبرم ای بارون

دلم تنگه ای خدا چی می کشه دلم از بلا

ماه من توی تشت طلا کاش پا نمی ذاشتیم کربلا ای بارون

ببار ای بارون ببار با دلم گریه کن خون ببار

Bebar ey baroon bebar ba delam gerye kon khon bebar

رو آتیش دل بی قرار از بابای من خبر بیار ای بارون

Ro atishe dele bi gharar az babaye man khabar biyar ey baroon

ببار ای بارون ببار

Bebar ey baroon bebar







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 دلم بارون بارون خون دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون ببار 320 دانلود آهنگ mp3 ببار بارون شجریان با کیفیت 320 دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون ببار از همایون شجریان دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون ببار با دلم گریه کن خون ببار دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون شجریان با لینک مستقیم دلم بارون بارون خون علی سورنا دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون ببار رو آتیش دل بی قرار دانلود آهنگ mp3 ببار ای بارون ببار محمود کریمی دانلود آهنگ دانلود آهنگ mp3 دلم بارون میخواد آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد شایان اشراقی دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد از شایان اشراقی من دلم بارون میخواد اگه گریم دانلود آهنگ mp3 بارون شایان اشراقی من دلم بارون میخواد اگه گریه میخواد جا اون بیاد دانلود آهنگ mp3 شایان اشراقی دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد گریه زیر بارون چه حالی داره متن آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو