loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ Mp3 میلاد بهشتی مسافر,    دانلود آهنگ Mp3 میلاد بهشتی گریه کردم,    دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی بی قانون,  &

حسین بازدید : 75 دوشنبه 23 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ Mp3 میلاد بهشتی مسافر
,    دانلود آهنگ Mp3 میلاد بهشتی گریه کردم
,    دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی بی قانون
,    اهنگ Mp3 میلاد بهشتی تنهایی
,    دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی نامرد
,    دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی بیمار
,    دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی تنهایی
,    جدیدترین اهنگ Mp3 میلاد بهشتی
,    دانلود موزیک ویدیو میلاد بهشتی تنهایی
,    دانلود اهنگ

 

https://rozmusic.com/%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1.html

متن آهنگ مسافر میلاد بهشتی

هرجارو گشتم نبودی بگو کجا بودی عشقم دنیامو کردی ویرونه انگار بی تو کوره چشمم
تو که مغرور شدی از من دور شدی تو که میگفتی میمونی نگو مجبور شدی بری تو مسافری
حال از تو ندارم حتی نشونی کاش مشید برگردیم عقب به روزی
که تو آسمون من بودی و من ماهت چجوری میشه ازم جدا بشه راهت

دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی مسافر با لینک مستقیم

نه میتونم ازت بگذرم نه میتونم از این خواب بد بپرم همه میگن که بیخیال تو باشم و این راهو نرم
زندگیم شد پر از دلهره نفسامو داره رفتنت میبره نمیدونم این چه حسیه که خیلی وقته داره عمرمو میخوره
چجوری میشه ازم جدا بشه راهت …

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 میلاد بهشتی مسافر دانلود آهنگ Mp3 میلاد بهشتی گریه کردم دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی بی قانون اهنگ Mp3 میلاد بهشتی تنهایی دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی نامرد دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی بیمار دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی تنهایی جدیدترین اهنگ Mp3 میلاد بهشتی دانلود موزیک ویدیو میلاد بهشتی تنهایی دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو