loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ Mp3 درگیر دلم مگه نمیدونی,    دانلود اهنگ Mp3 مال خود من باش دلتو بسپار به دلم,    دانلود اهنگ Mp3 من دیوونه از شانیکو,   

حسین بازدید : 45 پنجشنبه 26 دی 1398


,    دانلود اهنگ Mp3 درگیر دلم مگه نمیدونی
,    دانلود اهنگ Mp3 مال خود من باش دلتو بسپار به دلم
,    دانلود اهنگ Mp3 من دیوونه از شانیکو
,    دانلود اهنگ Mp3 مال خودمن باش دلتو بسپار به دلم
,    دانلود آهنگ Mp3 مال خودم باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش
,    دانلود آهنگ Mp3 مال خود من باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش
,    دانلود اهنگ Mp3 به تو گیر دلم درگیر دلم
,    دانلود آهنگ Mp3 مال خود من باش شانیکو
,    دانلود اهنگ Mp3 دیوونه من چشام ازت سیر نمیشن از شانیکو
,    دانلود آهنگ
,   

متن آهنگ

به تو گیره دلم درگیره دلم مگه دیوونه نمیدونی که ازت دست نمیکشم
یکم راه بیا باهام ببین عشق تو چشام
چیزه نمونده دیگه اخرش از دست تو دیوونه بشم
حسم بهت جوری که حتی قلبت نمیتونه درکش کنه هر کاری کنه
نمیدونی واسم عزیزه جونی نه نمیدونی این دیوونه چه جوری عاشقت شده

دیوونه من چشام ازت سیر نمیشن تو هم دلت گیره پیشم اره میدونم
بارونه با تو دلم آرومه بیا ببین عشق تو کرده منو دیوونه

مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش
بدجوری میخوامت غیر من هر کی گفت دوست دارم گوش نده به حرفاش
مال خوده من باش …
زندگیمی آخه بگو میخوای سر به سر این دل بزاری تا کی
نمیدونی عشقم واسه تو هر ثانیه میره این دل دیوونم هی دل دیوونم هی

دیونه من چشام ازت سیر نمیشن تو هم دلت گیره پیشم اره میدونم
بارونه با تو دلم آرومه بیا ببین عشق تو کرده منو دیوونه

https://smusic.ir/شانیکو-مال-خود-من-باش/

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 درگیر دلم مگه نمیدونی دانلود اهنگ Mp3 مال خود من باش دلتو بسپار به دلم دانلود اهنگ Mp3 من دیوونه از شانیکو دانلود اهنگ Mp3 مال خودمن باش دلتو بسپار به دلم دانلود آهنگ Mp3 مال خودم باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش دانلود آهنگ Mp3 مال خود من باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش دانلود اهنگ Mp3 به تو گیر دلم درگیر دلم دانلود آهنگ Mp3 مال خود من باش شانیکو دانلود اهنگ Mp3 دیوونه من چشام ازت سیر نمیشن از شانیکو دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو