loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ اگه نیای تو میره میمیره,    متن اهنگ حمید عسکری میرم ولی باز بهونتو میگیرم,    میرم ولی میدونم بازم بهونتو میگیرم,    متن آهنگ

حسین بازدید : 47 شنبه 05 بهمن 1398


,    متن آهنگ اگه نیای تو میره میمیره
,    متن اهنگ حمید عسکری میرم ولی باز بهونتو میگیرم
,    میرم ولی میدونم بازم بهونتو میگیرم
,    متن آهنگ تو همونی که حس زنده بودن میده باور کن که من از زندگی سیرم
,    نکنه یه روز عزیزم از تب و تابم بیفتی اگه بری من میمیرم
,    حمید عسکری باور کن ریمیکس
,    متن آهنگ بی تو میمیرم میمیرم تو نباشی
,    متن اهنگ حمید عسکری میمیرم برات
,    اهنگ باور کن که من از زندگی سیرم
,    متن آهنگ

 

 

میرم ولی میدونم که بازم بهونتو میگیرم آخه من به عشقه تو زنجیرم زنجیرم
گیرم به خدا اگه تو نیای همین روزا میمیرم منم اندازه ی تو دلگیرم ولی واست میمیرم

باور کن که من از زندگی سیرم بی چشات باور کن بیا و خیاله هر دو تامونو راحت کن راحت کن
میترسم من از احساسی که دارم به چشات میترسم نکنه نباشی و بری از دستم من بهت وابستم

تکست آهنگ باور کن حمید عسکری

تو همونی که بهم حس زنده بودن میده به من انگیزه ی موندن میده تو همونی
تو همونی که یه عمر تو آرزوهام بوده قلبم عشقو با چشات فهمیده تو همونی

باور کن که من از زندگی سیرم بی چشات باور کن بیا و خیاله هر دو تامونو راحت کن راحت کن
میترسم من از احساسی که دارم به چشات میترسم نکنه نباشی و بری از دستم من بهت وابستم

**







برچسب ها متن آهنگ اگه نیای تو میره میمیره متن اهنگ حمید عسکری میرم ولی باز بهونتو میگیرم میرم ولی میدونم بازم بهونتو میگیرم متن آهنگ تو همونی که حس زنده بودن میده باور کن که من از زندگی سیرم نکنه یه روز عزیزم از تب و تابم بیفتی اگه بری من میمیرم حمید عسکری باور کن ریمیکس متن آهنگ بی تو میمیرم میمیرم تو نباشی متن اهنگ حمید عسکری میمیرم برات اهنگ باور کن که من از زندگی سیرم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو