loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ mp3 طفلکی تازگی ادم شده بود,    دانلود آهنگ mp3 هوای حوا ناصر عبداللهی با کیفیت 320,    دل من یه روز به دریا زد و رفت

حسین بازدید : 25 دوشنبه 07 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 طفلکی تازگی ادم شده بود
,    دانلود آهنگ mp3 هوای حوا ناصر عبداللهی با کیفیت 320
,    دل من یه روز به دریا زد و رفت ناصر عبداللهی
,    دل من یه روز به دریا زد و رفت بهمنی
,    دانلود آهنگ mp3 ناصر عبداللهی دل من تواین جزیره
,    دل من یه روز به دریا زد و رفت عماد رام
,    متن اهنگ mp3 دل من یه روز به دریا زد ورفت
,    متن اهنگ mp3 دل من یروز به دریا زد و رفت
,    آهنگ mp3 هوای حوا ناصر عبداللهی 320
,    Download music
,   

 

دل من یه روز به دریا زد و رفت
پشت پا به رسم دنیا زد و رفت
پاشنهء کفش فرارو ور کشید
آستین همت رو بالا زد و رفت
دل من یه روز به دریا زد و رفت
پشت پا به رسم دنیا زد و رفت
پاشنهء کفش فرارو ور کشید
آستین همت رو بالا زد و رفت
یه دفعه بچه شد و تنگ غروب
سنگ توی شیشهء فردا زد و رفت
حیوونی تازگی آدم شده بود
به سرش هوای حوٌا زد و رفت
دفتر گذشته ها رو پاره کرد
نامهء فرداها رو تا زد و رفت
حیوونی تازگی آدم شده بود
به سرش هوای حوا زد و رفت
به سرش هوای حوا زد و رفت
دل من یه روز به دریا زد و رفت
پشت پا به رسم دنیا زد و رفت
زنده ها خیلی براش کهنه بودن
خودشو تو مرده ها جا زد و رفت
هوای تازه دلش میخواست ولی
آخرش توی غبارا زد و رفت
دنبال کلید خوشبختی می گشت
خودشم قفلی رو قفلا زد و رفت
یه دفعه بچه شد و تنگ غروب
سنگ توی شیشهء فردا زد و رفت
حیوونی تازگی آدم شده بود
به سرش هوای حوا زد و رفت
دفتر گذشته ها رو پاره کرد
نامهء فرداها رو تا زد و رفت
حیوونی تازگی آدم شده بود
به سرش هوای حوا زد و رفت
به سرش هوای حوا زد و رفت







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 طفلکی تازگی ادم شده بود دانلود آهنگ mp3 هوای حوا ناصر عبداللهی با کیفیت 320 دل من یه روز به دریا زد و رفت ناصر عبداللهی دل من یه روز به دریا زد و رفت بهمنی دانلود آهنگ mp3 ناصر عبداللهی دل من تواین جزیره دل من یه روز به دریا زد و رفت عماد رام متن اهنگ mp3 دل من یه روز به دریا زد ورفت متن اهنگ mp3 دل من یروز به دریا زد و رفت آهنگ mp3 هوای حوا ناصر عبداللهی 320 Download music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو