loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 تا حالا شده دلت بگیره,    دانلود کلیپ تا حالا شده دلت بگیره,    کلیپ کامران مولایی تا حالا شده دلت بگیره,    دانلود آلب

حسین بازدید : 32 سه شنبه 08 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 تا حالا شده دلت بگیره
,    دانلود کلیپ تا حالا شده دلت بگیره
,    کلیپ کامران مولایی تا حالا شده دلت بگیره
,    دانلود آلبوم دست نیاز کامران مولایی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ mp3 دست نیاز کامران مولایی
,    اهنگ mp3 تمومش کن خدا دیگه بریدم
,    دانلود اهنگ mp3 کامران مولایی بسمه هرچی کشیدم
,    کامران مولایی دادگاه عشق
,    کلیپ دست نیاز کامران مولایی
,    دانلود آهنگ
,   

 

سومین اهنگ البوم کامران مولایی دست نیاز

/تا حالا شده دلت بگیره از دست غصه دق کنه بمیره/

/تا حالا شده که محتاج بشی حتی خدا هم دستتو نگیره/

تا حالا شده یه روز بی خبر عشقت بره بهونشو بگیری

/بفهمی هر چی میگغت دروغ بود کم بیاری دلت بخواد بمیری/

/ای خدا زندگیم نقش بر آبه حال قلب عاشقم بد جور خرابه/

/قسمت میدم که جونمو بگیری زنده بودن واسه من عین عذابه/

/تو که از حال دلم با خبری چرا گریه هام نداره اثری/

به جرمی ای خدا بگو به من داری ابروی من رو میبری

تا حالا تنها یه جا نشستی بی سرصدا توی خودت شکستی

/حس خجالت بشینه رو چهرت از اینکه حس کنی اضافی هستی/

♫♫♫♫  

تکست اهنگ دست نیاز کامران مولایی

  ♫♫♫♫   

/تا حالا شده چیزی ببینی دلت بخواد کور بشی و نبینی/

/واسه پنهون کردن گریه هات زیر بارون بودن چتر بشینی/

/ای خدا زندگیم نقش بر آبه حال قلب عاشقم بد جور خرابه

قسمت میدم که جونمو بگیری

زنده بودن واسه من عین عذابه

/تو که از حال دلم با خبری چرا گریه هام نداره اثری/

/به جرمی ای خدا بگو به من داری ابروی من رو میبری/

/تمومش کن خدا دیگه بریدم به هرچی که نمیخواستم رسیدم

تمومش کن تمومش کن خدایا دیگه بسه عذاب قبر کشیدم

/نه از عشق خیر دیدم نه از دوست به کی خوش باشمو به چی امیدوار/

دارم زجّه زنون به پات میفتم تو میبینی ولی انگار نه انگار

/تو میبینی ولی انگار نه انگار/

/نه از عشق خیر دیدم نه از دوست به کی خوش باشمو به چی امیدوار/

/دارم زجّه زنون به پات میفتم تو میبینی ولی انگار نه انگار/

تو میبینی ولی انگار نه انگار

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ mp3 تا حالا شده دلت بگیره دانلود کلیپ تا حالا شده دلت بگیره کلیپ کامران مولایی تا حالا شده دلت بگیره دانلود آلبوم دست نیاز کامران مولایی با کیفیت 320 دانلود آهنگ mp3 دست نیاز کامران مولایی اهنگ mp3 تمومش کن خدا دیگه بریدم دانلود اهنگ mp3 کامران مولایی بسمه هرچی کشیدم کامران مولایی دادگاه عشق کلیپ دست نیاز کامران مولایی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو