loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بهت عادت کردم,    آهنگ mp3 بهت عادت کردم حامد برادران و محمدرضا گلزار,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بنام بهش بگو, 

حسین بازدید : 31 جمعه 18 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بهت عادت کردم
,    آهنگ mp3 بهت عادت کردم حامد برادران و محمدرضا گلزار
,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بنام بهش بگو
,    متن آهنگ mp3 بهت عادت کردم حامد برادران
,    دانلود اهنگ mp3 به تو عادت کردم از امیر فرجام
,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران فقط باش
,    دانلود اهنگ mp3 حالا که تو رو دارم بگو میمونی کنارم
,    دانلود اهنگ mp3 بهت عادت کردم حامد برادران و گلزار
,    آهنگ mp3 حامد برادران رفتی از پیشم
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

بار اولی که دستات ♫ گره خورد دور تنم♥♫

فهمیدمش یعنی چی ♫ فهمیدم باشی بهترم♥♫

اولین بوسه ت ♫ برام آخرین افسانه بود♥♫

حس بودن برام ♫ کنارت تنها بهانه بود♥♫

بهت عادت کردم به حسم ♫ به تو حسادت کردم♥♫

 

به ارامش تو چشمای تو به ♫ دوست داشتن تو عادت کردم♥♫

خدا شاهده که احساس من ♫ نصبت به تو چند برابر شده♥♫

حضور تو عشق تو لحظه هام ♫ نبودت یه خیال بی خوده♥♫

تو چشای تو نگاه می کنم ♫ دلم آشوب به پا میکنه♥♫

خوشحالم به قلبم ♫ انگیزه دادی زندگی کنه♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بهت عادت کردم آهنگ mp3 بهت عادت کردم حامد برادران و محمدرضا گلزار دانلود آهنگ mp3 حامد برادران بنام بهش بگو متن آهنگ mp3 بهت عادت کردم حامد برادران دانلود اهنگ mp3 به تو عادت کردم از امیر فرجام دانلود آهنگ mp3 حامد برادران فقط باش دانلود اهنگ mp3 حالا که تو رو دارم بگو میمونی کنارم دانلود اهنگ mp3 بهت عادت کردم حامد برادران و گلزار آهنگ mp3 حامد برادران رفتی از پیشم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو