loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ mp3 آرش غوغا میکنم,    دانلود آهنگ mp3 ارش ای پی غوغا میکنم,    دانلود آهنگ mp3 غوغا میکنم ریمیکس,    ر

حسین بازدید : 21 دوشنبه 21 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 آرش غوغا میکنم
,    دانلود آهنگ mp3 ارش ای پی غوغا میکنم
,    دانلود آهنگ mp3 غوغا میکنم ریمیکس
,    ریمیکس آهنگ mp3 غوغا میکنم
,    متن آهنگ mp3 غوغا میکنم
,    ریمیکس غوغا میکنم
,    دانلود آهنگ mp3 غوغا میکنم تو فقط باش
,    گلارو آب میدم
,    دانلود آهنگ mp3 غوغا میکنم آرش و مسیح
,    دانلود اهنگ

 

 

musicmedia.ir/8469غوغا-میکنم/

متن آهنگ غوغا میکنم با صدای آرش Ap

♩♥♩♫♥♫

بیا ببین با خیالت دوباره جون گرفتم ♫ تمام حرفایی که عاشقا به هم میگن و یاد گرفتم♥♫

فقط بو کن عطری که دوست داری زدم و ♫ زیر رو کن تمام روزای بدمو♥♫

گلا رو آب میدم ♫ دوباره خواب دیدم که داری میای♥♫

رو در و دیوار نوشتم دلی ♫ که جا گذاشتم با خودت بیار♥♫

 

غوغا می کنم زندگی رو ♫ واسه تو مثل یه رویا می کنم♥♫

دل به دریا می زنم هرچی ♫ باشه جلو رامون از جا می کنم♥♫

دستت توو دستمه ♫ می چرخم هی دور تو♥♫

چشو می بندم با تو ♫ می رقصم تا خود صبح♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 آرش غوغا میکنم دانلود آهنگ mp3 ارش ای پی غوغا میکنم دانلود آهنگ mp3 غوغا میکنم ریمیکس ریمیکس آهنگ mp3 غوغا میکنم متن آهنگ mp3 غوغا میکنم ریمیکس غوغا میکنم دانلود آهنگ mp3 غوغا میکنم تو فقط باش گلارو آب میدم دانلود آهنگ mp3 غوغا میکنم آرش و مسیح دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو