loading...

دانلود موزیک درخواستی

تکست آهنگ به من برگرد اشکمهر ,دانلود موزیک ویدیو به من برگرد اشکمهر ,کد آهنگ به من برگرد اشکمهر ,دانلود آهنگ جدید به من برگرد اشکمهر بهمن ماه 1395,دانلود آهنگ

حسین بازدید : 45 جمعه 29 بهمن 1395


متن آهنگ به من برگرد اشکمهر  www.xni3e.ir
Lyrics Music Ashkmehr Be Man Bargard
متن آهنگ به من برگرد اشکمهر
ترانه و شعر آهنگ به من برگرد اشکمهر
یه مرد بیقراره یه وقتا دوباره میاد پا میذاره کنار خاطرات تو
یه مرد بی بهونه دلو میکشونه تو هر جای خونه به سمته خاطراته تو
پاشو به من برگرد نمیشه قهر این چشماتو باور کرد
پاشو تماشا کن تو عشقم رو اگه میتونی هاشا کن
برگرد دلم یخ کرد تو که رفتی چقد دنیا بهم بد کرد
برگرد که آشوبم نباشی سخته این روز و شبو رد کرد , به من برگرد
تکست آهنگ به من برگرد اشکمهر


نگاه کن ستاره دوباره میباره تو خوابی که داره منو به شهر تو میکشه
صدام کن که امشب تمومشه جدایی تو میدونی من رو قهر چشمات میکشه
پاشو به من برگرد نمیشه قهر این چشماتو باور کرد
پاشو تماشا کن تو عشقم رو اگه میتونی هاشا کن
برگرد دلم یخ کرد تو که رفتی چقد دنیا بهم بد کرد
برگرد که آشوبم نباشی سخته این روز و شبو رد کرد , پاشو , برگرد




http://www.faratext.com/







برچسب ها تکست آهنگ به من برگرد اشکمهر دانلود موزیک ویدیو به من برگرد اشکمهر کد آهنگ به من برگرد اشکمهر دانلود آهنگ جدید به من برگرد اشکمهر بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ با لینک مستقیم به من برگرد اشکمهر ljk Hik' [ndn آهنگ به من برگرد اشکمهر دانلود آهنگ به من برگرد اشکمهر کیفیت 320 متن آهنگ به من برگرد اشکمهر دانلود آهنگ به من برگرد اشکمهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل به من برگرد اشکمهر متن ترانه به من برگرد اشکمهر دانلود آهنگ جدید به من برگرد اشکمهر کد موزیک به من برگرد اشکمهر دانلود ترانه به من برگرد اشکمهر کد پیشواز همراه اول به من برگرد اشکمهر ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو