loading...

دانلود موزیک درخواستی

بگو که دوسَم داری … دوسَم داری … دوسَم داری … عشق من بدون تو دنیا برام جهنمه عشق من فرصت ما تو زندگی خیلی کمهبگو که دوسَم داری تا یه غزل جون بگیرم بگو که دوسَم داری اگه نمیخای بم

حسین بازدید : 427 سه شنبه 13 اسفند 1398

بگو که دوسَم داری … دوسَم داری … دوسَم داری …

عشق من بدون تو دنیا برام جهنمه
عشق من فرصت ما تو زندگی خیلی کمه
بگو که دوسَم داری تا یه غزل جون بگیرم
بگو که دوسَم داری اگه نمیخای بمیرم
بگو که دوسَم داری دوسَم داری دوسَم داری
نکنه یه وقت بری عاشقتو جا بذاری
بگو که دوسَم داری دوسَم داری خیلی زیاد
بگو که دوسَم داری دلت فقط منو میخاد

 

عشق من بدون تو هیچی قشنگی نداره
دل من بدون تو رویای رنگی نداره
عشق من با تو فقط منظره ها دیدنی ان
گلا از رو گونه قشنگ تو چیدنی ان
بگو که دوسَم داری دوسَم داری دوسَم داری
نکنه یه وقت بری عاشقتو جا بذاری
بگو که دوسَم داری دوسَم داری خیلی زیاد
بگو که دوسَم داری دلت فقط منو میخاد

عشق من از دل من بگو خبر داری بگو
بگو که عاشقمی تنهام نمیذاری بگو
بگو که چی کار کنم بازم برای دیدنت
نمی دونم چی میشه لحظه رسیدنت
بگو که دوسَم داری دوسَم داری دوسَم داری
نکنه یه وقت بری عاشقتو جا بذاری
بگو که دوسَم داری دوسَم داری خیلی زیاد
بگو که دوسَم داری دلت فقط منو میخاد

بگو که دوسَم داری دوسَم داری دوسَم داری
نکنه یه وقت بری عاشقتو جا بذاری
بگو که دوسَم داری دوسَم داری خیلی زیاد
بگو که دوسَم داری دلت فقط منو میخاد

 







برچسب ها دانلود اهنگ اگه هرچی حوریه دانلود آهنگ هفت آسمون جواد یساری 320 دانلود آهنگ عشق من بدون تو دنیا برام جهنمه جواد یساری هفت آسمون 320 دانلود اهنگ افتاب داغ تحمل میکنم یساری دانلود آلبوم گل عشق جواد یساری دانلود اهنگ میخوام برم به کهکشون کهکشون خیلی قشنگه به خدا بی تو دلم پر از غمه یساری آهنگ دنیا برام جهنمه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو