loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ گل گلخونه با صدای عارف,    دانلود آهنگ گل گلخونه من از عارف با کیفیت 320,    دانلود اهنگ گل گلخونه من از عارف با لینک مستقیم,  &nbs

حسین بازدید : 21 دوشنبه 19 اسفند 1398


,    متن آهنگ گل گلخونه با صدای عارف
,    دانلود آهنگ گل گلخونه من از عارف با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ گل گلخونه من از عارف با لینک مستقیم
,    ریمیکس اهنگ گل گلخونه من عارف
,    ریمیکس گل گلخونه من عارف
,    دانلود ریمیکس آهنگ گل گلخونه من
,    دانلود آهنگ گل گلخونه عارف آلبوم مرد قبیله
,    دانلود ریمیکس اهنگ گل گلخونه از عارف
,    دانلود ریمیکس گل گلخونه عارف
,    متن آهنگ
,   

گل گلخونه من
یکی یک دونه من
چراغ خونه من
اومدم باز اومدم باز
نمی خوام گریه کنم
واسه مرگ غنچه ها
تو به من هدیه بکن
پر پرواز پر پرواز

خسته دلداری می خواد
از شما یاری می خواد
توی قحطی بهار
دل پرستاری می خواد
گل گلخونه من
یکی یک دونه من
چراغ خونه من
اومدم باز اومدم باز
نمی خوام گریه کنم
واسه مرگ غنچه ها
تو به من هدیه بکن
پر پرواز پر پرواز

به من غم زده دل مرده
دوباره درس محبت بدهید
من افسرده نا امید و
دوباره به خنده عادت بدهید
خسته دلداری می خواد
از شما یاری می خواد
توی قحطی بهار
دل پرستاری می خواد
گل گلخونه من
یکی یک دونه من
چراغ خونه من
اومدم باز اومدم باز
نمی خوام گریه کنم
واسه مرگ غنچه ها
تو به من هدیه بکن
پر پرواز پر پرواز

پر پرواز پر پرواز

به من غم زده دل مرده
دوباره درس محبت بدهید
من افسرده نا امید و
دوباره به خنده عادت بدهید
خسته دلداری می خواد
از شما یاری می خواد
توی قحطی بهار
دل پرستاری می خواد
گل گلخونه من
یکی یک دونه من
چراغ خونه من
اومدم باز اومدم باز
نمی خوام گریه کنم
واسه مرگ غنچه ها
تو به من هدیه بکن
پر پرواز پر پرواز

پر پرواز پر پرواز

پر پرواز پر پرواز

 

 







برچسب ها متن آهنگ گل گلخونه با صدای عارف دانلود آهنگ گل گلخونه من از عارف با کیفیت 320 دانلود اهنگ گل گلخونه من از عارف با لینک مستقیم ریمیکس اهنگ گل گلخونه من عارف ریمیکس گل گلخونه من عارف دانلود ریمیکس آهنگ گل گلخونه من دانلود آهنگ گل گلخونه عارف آلبوم مرد قبیله دانلود ریمیکس اهنگ گل گلخونه از عارف دانلود ریمیکس گل گلخونه عارف متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو