loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ آصف آریا چشمون,    اهنگ اصف اریا نرو,    آهنگ آصف آریا چشمون زدن ریمیکس,    آصف آریا نرو,    دانلود آهنگ آصف

حسین بازدید : 26 پنجشنبه 22 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ آصف آریا چشمون
,    اهنگ اصف اریا نرو
,    آهنگ آصف آریا چشمون زدن ریمیکس
,    آصف آریا نرو
,    دانلود آهنگ آصف آریا نرو
,    دانلود اهنگ اصف اریا
,    دانلود اهنگ اصف اریا پایتم من
,    دانلود آهنگ جدید آصف آریا
,    ای وای همه چی خوب بود چشمون ریمیکس
,    دانلود اهنگ

 

 

متن ریمیکس چشمون کردن آصف آریا

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
نمیخوام آرومم کنی میگم فقط بدونی –
شاید نبوده قسمتم که پیش من بمونی –
دروغ چرا هنوز دلم همونجوری میخوادت
میدونم اون روازمون توام نرفته یادت –
«—♩—»
ای وای همه چی خوب بود ♩
چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من ♩
کاشکی بشه اون روزا برگردن ♩
«—♩—»
ای وای همه چی خوب بود –
چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من –
کاشکی بشه اون روزا برگردن –

دانلود ریمیکس جدید چشمون کردن با لینک مستقیم

تو مرام تو نبود که ازم دست بکشی ♩
تو مرام تو نبود که بری خسته بشی ♩
چی شد عوض شدی تو
بگو چی شده چی شدی تو ♩
«—♩—»
ای وای همه چی خوب بود –
چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من
کاشکی بشه اون روزا برگردن –
«—♩—»
ای وای همه چی خوب بود –
چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من
کاشکی بشه اون روزا برگردن –

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ آصف آریا چشمون اهنگ اصف اریا نرو آهنگ آصف آریا چشمون زدن ریمیکس آصف آریا نرو دانلود آهنگ آصف آریا نرو دانلود اهنگ اصف اریا دانلود اهنگ اصف اریا پایتم من دانلود آهنگ جدید آصف آریا ای وای همه چی خوب بود چشمون ریمیکس دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو